کد خبر : 1681317 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:37 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

دبیر کل FIFPro

فوتبالیست‌ها نگران مبتلا شدن به کرونا هستند

دبیرکل FIFPro می‌گوید بازیکنان فوتبال به شدت نگران مبتلا شدن به کرونا در صورت شروع مجدد لیگها هستند و نمی‌خواهند عامل انتقال بیماری به خانواده و دوستان خود باشند.

فوتبالیست‌ها نگران مبتلا شدن به کرونا هستند

به گزارش "ورزش سه"، دبیر کل FIFPro فدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های بازیکنان فوتبال می‌گوید بازیکنان فوتبال در گوشه و کنار دنیا به شدت نگران مبتلا شدن به ویروس کرونا در صورت شروع مجدد زودهنگام لیگها هستند و نمی‌خواهند عامل انتقال بیماری به خانواده و دوستان‌شان باشند.

 

درحالیکه فرانسه، هلند و بلژیک لیگهای خود را تعطیل کرده‌اند، لیگهای بزرگ اروپایی یعنی لالیگا، لیگ برتر، بوندس‌لیگا و سری آ قصد دارند حداکثر از خردادماه رقابتهای خود را از سر بگیرند. به همین دلیل است که FIFPro با این برنامه‌ها مخالفت کرده و می‌گوید فوتبالیست‌ها به شدت نگران این موضوع هستند.

 

1493704

 

یوناس بائر هوفمن، دبیر کل FIFPro در این باره گفت:" بازیکنان فوتبال به شدت نگران خطر مبتلا شدن به ویروس هستند. آنها از این می‌ترسند که عامل انتقال بیماری به خانواده و دوستان خود شوند. آنها نگرانند که فوتبال در شرایط نامساعد آغاز شود و به اتفاق‌هایی منجر شود که سلامت‌ خودشان و مردم را به خطر بیندازد چون عده زیادی از مردم از آنها الگو می‌گیرند".

 

دبیر کل FIFPro در ادامه گفت:" بنابراین خیلی مهم است که شروع مجدد فوتبال در ایمنی کامل باشد و ریسک‌ها تا بیشترین حد ممکن کاهش یابد. شروع دوباره زودهنگام بدترین اقدام ممکن است چون ویروس هنوز از بین نرفته. اگر لیگها شروع شود و بازیکنان مبتلا شوند باید دوباره فوتبال را تعطیل کنیم و این دفعه برای دوره طولانی‌تری متوقف نگه داریم. در صورتیکه اگر از اول صبر می‌کردیم می‌توانستیم از همه اینها جلوگیری کنیم".

 

1493703

 

دیدگاه‌ها