کد خبر : 1681376 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 18:03 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب رییس باشگاه درباره مهاجم ایرانی

مهدی طارمی اینجا نمی‌ماند؛ پول دارید بخریدش!

مهاجم ایرانی ریوآوه بعد از درخشش در اولین فصل حضورش در اروپا اکنون با اظهارنظر جالبی از سوی رییس مواجه شده است.

مهدی طارمی اینجا نمی‌ماند؛ پول دارید بخریدش!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه که در نقل و انتقالات تابستانی الغرافه قطر را به مقصد پرتغال ترک کرده، طی این مدت توانسته با نمایشی دلپذیر فوتبالدوستان این کشور را تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

طارمی که علیرغم مصدومیت که باعث خروجش از برخی دیدارهای این فصل ریوآوه شده، توانسته از حیث آمار عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد در نقل و انتقالات زمستانی تیم‌های بزرگی را خواهان خود می‌دید. بنفیکا، پورتو و بوردو از جمله تیم‌هایی بودند که مایل به جذب این مهاجم ایرانی بودند که البته در نهایت درخواست بالای ریوآوه و همچنین تغییر تاکتیک ریوآوه برای جدایی این بازیکن که قصد داشتند با درخشش او به دنبال سهمیه حضور در لیگ اروپا باشند، او را ماندگار کرد.

 

اکنون اما رییس باشگاه ریوآوه اظهارنظر جالبی درباره آینده مهدی طارمی داشته است. او با اشاره به عملکرد فنی و استعداد این بازیکن ایرانی گفته: مهدی از جمله بازیکنان فعال و تاثیرگذار ماست. حفظ چنین بازیکنی قطعا سخت خواهد بود و هر باشگاهی می‌خواهد او را در اختیار داشته باشد باید پول او را پرداخت کند.

 

سیلوا کامپوس در ادامه صحبت‌هایش درباره آینده مهدی طارمی در این باشگاه می‌گوید: او یک فصل دیگر با ریوآوه قرارداد دارد و البته ما امیدوارم در این مدت پیشنهاد خوبی برای طارمی برسد که بتواند ما را از حفظ او پشیمان کند و قابل رد کردن نباشد. در زمستان سه باشگاه با ما تماس گرفتند و البته مذاکرات محرمانه نبود و همه از آن با خبر هستند ولی شرایط توافق به وجود نیامد.

 

دیدگاه‌ها