کد خبر : 1681396 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 20:20 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

سقوط تیم سامان قدوس به لیگ دو؛

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ فرانسه

پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ یک فرانسه انتخاب شد.

رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل ۲۰-۲۰۱۹ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، شیوع گسترده و ویروس کرونا در قاره اروپا باعث شد که تمام مسابقات فوتبال به حالت تعلیق در بیاید. ادامه این روند ما منجر شد که کشورهایی نظیر بلژیک و هلند تصمیم به لغو کامل لیگ های داخلی شان بگیرند؛ اتفاقی که برای مسابقات لیگ یک فرانسه نیز رخ داد و روز سه شنبه مشخص شد که رقابت‌های لیگ یک فرانسه به طور کامل لغو شده است.

 

طی ساعات گذشته اکیپ مدعی شد که با توجه به فاصله ۱۲ امتیازی پاری‌سن‌ژرمن با تیم دوم جدول لیگ یک فرانسه، این تیم به عنوان قهرمان رقابت های فصل جاری معرفی خواهد شد؛ اتفاقی که حالا به شکل رسمی رخ داد و بعد از جلسه بین اتحادیه فوتبال فرانسه و سازمان لیگ این کشور مشخص شد که psg به عنوان قهرمان مسابقات فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ یک فرانسه انتخاب شده است. به این ترتیب پاری‌سن‌ژرمن برای سومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

 

 

1493809

 

 

همچنین لیل، نیس و رنس سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده و آمیان تیم سامان قدوس به همراه تولوز به لیگ ۲ سقوط کردند؛ لیون و موناکو دو قدرت سالیان اخیر فرانسه از حضور در رقابت های اروپایی بازماندند.

 

نکته جالب توجه اینکه لیون برای اولین بار از سال 1997 موفق به حضور در مسابقات اروپایی نشد؛ موضوعی که یک ناکامی بزرگ برای این تیم فرانسوی به حساب می آید.

 

 

1493810

 

به طور قطع طی روزهای آینده شاهد شکایت و نارضایتی تیم‌های متضرر از تصمیم اتخاذ شده خواهیم بود. از طرف دیگر به نظر می رسد که شبکه های معروف تلویزیونی حق پخش رقابت‌های لیگ یک را در اختیار داشتند، آخرین قسط خود به مبلغ ۲۴۳ میلیون یورو را به فدراسیون فوتبال فرانسه پرداخت نخواهند کرد؛ اتفاقی که می تواند یک ضرر هنگفت را برای فوتبال این کشور رقم بزند.

دیدگاه‌ها