کد خبر : 1681518 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 16:09 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپ سندروس:

اولین بازی در سانتیاگو برنابئو بالا آوردم!

فیلیپ سندروس مدافع سوئیسی سابق آرسنال، خاطره عجیبی از اولین بازی خود در سانتیاگو برنابئو دارد.

اولین بازی در سانتیاگو برنابئو بالا آوردم!

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ سندروس مدافع سوئیسی بین سال های 2003 تا 2010 برای آرسنال بازی می کرد. او سال 2006 با توپچی ها به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافت ولی با شکست 2-1 از بارسلونا به نایب قهرمانی قناعت کرد.

سندروس در 35 سالگی برای تیم اف سی چیاسو سوئیس بازی می کند.

 

 

1493984

 

 

سندورس در جریان یک مصاحبه، خاطره جالبی از دیدار برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تعریف کرد و گفت:« پدرم اسپانیایی است و در اطراف مادرید متولد شده بود. او هوادار سرسخت رئال بود و من هم از کودکی بازی های رئال را تعقیب می کردم و آرزویمبود که یک بار در سانتیاگو برنابئو بازی کنم. رئال همیشه برایم تیمی فوق العاده بود و آن را دوست داشتم.

وقتی قرار شد برابر رئال قرار بگیریم، بسیار خوشحال بودم. وقتی وارد برنابئو شدیم، به شدت استرس داشتم. هرگز در طور زندگی ام آن شرایط را تجربه نکرده بودم به طوریکه حالت تهوع شدیدی به من دست داد و قبل از سوت آغاز بازی، روی چمن بالا آوردم. رویایم محقق شده بود و فضای ورزشگاه نیز من را مرعوب کرده بود.»

 

 

1493985

 

 

سندروس ادامه داد:« بازی با پیراهن آرسنال برابر رئال در برنابئو، تحقق رویاهای من بود. روزی آرزویش را داشتم و حالا همه چیز مقابل چشمانم بود. این یکی از بهترین خاطرات فوتبالی من است. هرچند همه چیز در ابتدا بد شروع شد و ترسیده بودم ولی در نهایت با گل تیری آنری برنده شدیم و در بازی برگشت هم توانستیم با تساوی، راهی دور بعد شویم.»

 

دیدگاه‌ها