کد خبر : 1681563 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 20:29 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح جالب گرت بیل در مورد پرچم "ولز گلف رئال مادرید"

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در مورد جنجال چند ماه قبل صحبت کرد.

توضیح جالب گرت بیل در مورد پرچم "ولز گلف رئال مادرید"

به گزارش "ورزش سه"، مدتی قبل گرت بیل بعد از پایان یکی از دیدارهای تیم ملی ولز پرچمی نشان داد که روی آن نوشته "به ترتیب ولز، گلف، رئال مادرید" حک شده بود. این پرچم باعث عصبانیت هواداران رئال مادرید و متهم شدن ستاره ولزی به بی مسئولیتی شد، اما گرت بیل این کار را تنها یک شوخی قلمداد کرده است.

 

1494046

 

گرت بیل گفت: "من به دوران حضورم در تاتنهام علاقه داشتم، زیرا هواداران باورنکردنی بودند و این باشگاه با من فوق العاده رفتار می کرد. من از آن لذت می بردم اما وقتی یکی از بزرگترین باشگاه های جهان به دنبال شما می آید، می خواهید از این فرصت استفاده کنید.

 

رختکن مادرید؟ من در رئال مادرید زمان زیادی را با لوکا مودریچ می گذرانم. ما همدیگر را شناخته و پنج سال در تاتنهام در کنار هم بودیم و حالا نیز هفت سال است در رئال مادرید هستیم. من با تونی کروس نیز زیاد صحبت می کنم. البته من با تقریبا همه بازیکنان رابطه خوبی دارم، اما صادقانه به این دو بازیکن بیشتر نزدیک هستم.

 

پرچم ولز گلف رئال مادرید؟ من بنرهایی را از قبل در فضای آنلاین دیده بودم و ما در مورد این موضوع شوخی کردیم. برخی از هم تیمی هایم پیشنهاد کردند که اگر بعد از آن بازی صعود کردیم، آنها چنین پرچمی می آورند و من نیز اجازه دادم. اما این فقط سرگرمی و شوخی بود و ما مانند یک تیم صعودمان را جشن گرفتیم."

دیدگاه‌ها