کد خبر : 1681636 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:30 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

فینال کوپا دل‌ری در هاله‌ای از ابهام

فدراسیون فوتبال اسپانیا به سوسیداد و اتلتیک بیلبائو 48 ساعت فرصت داده تا موضع خود درباره برگزاری فینال کوپا دل‌ری این فصل را مشخص کنند.

فینال کوپا دل‌ری در هاله‌ای از ابهام

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا به دو باشگاه رئال سوسیداد و اتلتیک بیلبائو که به فینال امسال جام حذفی اسپانیا، کوپا دل‌ری، راه یافته‌اند مدت 48 ساعت فرصت داده تا موضع نهایی خود را در قبال فینال این رقابتها اعلام کنند. بر اساس اعلام آ اس، سوسیداد اعلام کرده که خواهان برگزاری فینال در ورزشگاه با حضور تماشاچی است و حالا توپ در زمین بیلبائو قرار دارد.

 

1494135

 

ارسال نامه یوفا به فدراسیون فوتبال اسپانیا برای مشخص کردن استراتژی‌اش درباره تیمهای اسپانیایی حاضر در رقابتهای اروپایی فصل آینده، این فدراسیون را با مشکلات زیادی در رابطه با فینال کوپا دل‌ری مواجه کرده. هنوز تاریخی برای این فینال مشخص نشده ولی گویا فدراسیون قصد دارد هر چه زودتر این مشکل را حل و فصل کند.

 

اگر فینال جام حذفی که امسال بین دو تیم سوسیداد و بیلبائو به صورت دربی باسک برگزار می‌شود تا قبل از تاریخ 3 آگوست یعنی 13 مرداد برگزار نشود هیچیک از این دو تیم دیگر قادر به حضور در رقابتهای اروپایی نخواهند بود.

 

به این ترتیب، فدراسیون فوتبال اسپانیا که با کمبود زمان برای پاسخ دادن به یوفا مواجه است به هر دو فینالیست 48 ساعت فرصت داده تا نظر خود را اعلام کنند که آیا می‌خواهند فینال در ورزشگاه بدون تماشاچی باشد یا در پشت درهای بسته. آ اس می‌گوید سوسیداد به فدراسیون اعلام کرده که خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاچی است و حالا همه منتظر واکنش اتلتیک بیلبائو هستند.

دیدگاه‌ها