کد خبر : 1681674 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:16 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

گفتگو با اولین مربی آرات حسینی 

تفاوت آرات با بقیه کودکان در چیست؟

اولین مربی آرات حسینی می گوید ما همین الان هم در استان مازندران 7،8 آرات دیگر داریم که به زودی کشف و معرفی می شوند.

تفاوت آرات با بقیه کودکان در چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، حسن رحیمی که به نوعی اولین مربی حرفه ای آرات محسوب می شود درباره ظهور آرات و پیدا کردن وی گفت: ما دنبال استعدادی می گشتیم که قادر به دریبل ۴، ۵ بازیکن باشد و آرات همان بازیکن بود. او به راحتی تفکراتش را به منصه ظهور می گذاشت و با قدرت دریبلینگ مثال زدنی هر رقیبی را کنار می زد حتی دروازه بان هم در برابر او عاجز بود و کاری از پیش نمی برد. 

 

او در این باره ادامه داد: وی انگیزه ای سیری ناپذیر دارد که باعث می شود از هیچ تلاشی دریغ نکند و هر هدفی را برگزیند به آن برسد در غیر اینصورت مثل دریایی پر تلاطم است که هیچگاه آرام نمی گیرد. همین حالا هم در مازندران 7، 8 آرات دیگر داریم که در حال تعلیم هستند و به زودی به فوتبال ایران معرفی می شوند.

 

مربی آرات حسینی درباره آغاز تعلیم فوتبال به وی گفت: جالب است بدانید آرات تمریناتش را از شش ماهگی آغاز کرد! چهار ساله بود که پدرش او را نزد من آورد و یک سال و نیم زیرنظر بنده به تمرین می پرداخت. انگار خستگی برایش معنایی ندارد و با هیچ چیز اقناع نمی شود.

 

او درباره برتری این کودک نسبت به سایر کودکان هم سن خود گفت: برتری آرات نسبت به همنوعان خود از همان ابتدا واضح بود، وجه متمایز او نسبت به دیگران قدرت بدنی مثال زدنی، پشت کار و توانایی های بی همتا که در آن واحد می توانست حرکات جدیدی را خلق کند بود که نشان از قوای بالای قدرت فکری این پسر نابغه داشت. علی رغم سن کمی که دارد اعجوبه ای بی بدیل است و شاید بارها شده یک تمرین را هزاران بار انجام داده تا به نتیجه مطلوب برسد. تا مادامی که به مقصودش نرسد پا پس نمی زند و عقب نمی کشد.

دیدگاه‌ها