کد خبر : 1681680 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:41 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل جیمز:

مقایسه من با گرت بیل احمقانه است

دنیل جیمز، وینگر منچستریونایتد، معتقد است دادن لقب " گرت بیل بعدی" به او، احمقانه است.

مقایسه من با گرت بیل احمقانه است


به گزارش "ورزش سه"، جیمز ۲۲ ساله که تابستان  ۲۰۱۹ از سوانسی به منچستریونایتد پیوست، در ۲۷ بازی برای شیاطین سرخ در این فصل، ۳ گل زد و ۶ پاس گل داد. همین عملکرد خوب و البته ملیتش باعث شد تا گروهی او را با گرت بیل مقایسه کنند اما جیمز از این اتفاق چندان راضی نیست.
او به اسکای اسپورتس گفت:" واضح است که بازی کردن در کنار بیل برای تیم ملی ولز فوق‌العاده است. او آدم فوق العاده‌ای است و با بازیکنان جوان خیلی خوب رفتار می‌کند. آنچه او در دوران حرفه‌ای‌اش انجام داد، اینکه از دفاع چپ به هافبک چپ تبدیل شد و در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسید. همه اینها فوق‌العاده است.
او یکی از آن بازیکنانی است که شما به الگو نگاهش می‌کنید اما فکر می‌کنم مقایسه شدن با او کمی احمقانه باشد."

 

1428995


جیمز همچنین فاش کرد که خوان ماتا، ستاره اسپانیایی منچستریونایتد، تاثیر زیادی در دوران حرفه‌ای‌اش داشته است:" وقتی اولین بار او را دیدم، در رختکن کنارم نشست و گفت "می‌دانم این انتقال بزرگی برای تو است، اگر اینجا چیزی نیاز داشتی، این شماره من است و اگر حرفی داشتی، من اینجا هستم". او در زمین هم فوق‌العاده است.  یادم است که یکی از پیراهن های او را وقتی با چلسی قهرمان لیگ اروپا شد، خریدم. او یکی از بازیکن‌هایی است که من همیشه بازی‌هایش را دنبال می‌کردم و بودن با او در یک تیم خیلی سوررئال است."

دیدگاه‌ها