کد خبر : 1681681 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 16:53 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی نبود چه کسی به استقلال پول می داد

خلیل‌زاده: دیاباته با معرفت است و می‌ماند

رییس هیئت مدیره استقلال می گوید اختلاف نظر در هیئت مدیره طبیعی است.

خلیل‌زاده: دیاباته با معرفت است و می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل‌زاده در مورد اختلافاتی که در هیأت مدیره باشگاه استقلال وجود دارد گفت:‌اختلافات شخصی و سلیقه‌ای نیست، هیأت مدیره‌ای که اختلاف نداشته باشد هیأت مدیره توانمندی نیست، اگر بحثی می‌شود باید در چارچوب اخلاق باشد. جلسه امروز جلسه بدی نبود و خوب بود. 


او در مورد اینکه امروز بازیکنان استقلال بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند هم گفت: این مسئله امروز مطرح و تصمیماتی درباره آن گرفته شد. ان‌شاءالله مدیرعامل توضیحات کامل را در این مورد می‌دهد. 4 میلیارد تومان پرداختی داشتیم و مابقی هم پرداخت خواهیم کرد. این پرداختی براساس گزارش مالی بود که امروز ارائه شد.


رییس هیئت مدیره استقلال  در مورد ناراحتی دیاباته و میلیچ هم گفت: من دیشب متوجه این موضوع شدم و بی‌خبر بودم. متأسفانه در مورد فیش‌های واریزی این اتفاق افتاد و اشتباهی بوده که صورت گرفته و آقای سلطانی در مورد آن با من صحبت کرد. سعادتمند این فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار داد و او هم عنوان کرد که جعلی است و من که پرسیدیم گفت 2 کارشناس بانکی این را تشخیص دادند.

 

خلیل زاده در مورد اینکه گفته می شود او از روز قبل می دانسته فیش ها جعلی بوده است هم گفت: آقای سلطانی این را به من گفتند، آقای سعادتمند فیش ها را در اختیار سلطانی می گذارد که آن را بررسی کند و ایشان می گوید بله این فیش ها جعلی است.

 

 

1471189

 

او در پاسخ به این سوال که چرا سعادتمند بدون مطالعه از کسی که فیش جعلی فرستاده بود تشکر کرد هم گفت: والله ایشان گفتند از دو نفر پرسیده اند و گفته اند این رسیدها درست است و به همین دلیل تشکر کرده است.

 

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد تعیین تکلیف کامران منزوی هم گفت: ایشان از روز اول کنار سعادتمند بوده است و انشاالله به کار خود ادامه خواهد داد.

 

او در مورد اختلافی که بین او و وزیر بر سر موسوی به وجود آمده بود هم گفت:‌ این طور نبود زمانی که من مریض شدم گفتم باشگاه به یک آدم اقتصادی قوی نیاز دارد. با توجه با اختلافی که با موسوی داشتم اما نامه زدم که او برگردد و او گفت که من واقعاً توان ادامه همکاری ندارم.

 

خلیل زاده در مورد خسارت 50 میلیونی که باشگاه استقلال باید بابت هر روز دیرکرد کمک موسوی به باشگاه پرداخت کند و البته قرارداد مشابه با شرکت آریا برتر که آبی ها به موجب آن باید بابت هر روز دیرکرد روزی 40 میلیون پرداخت کند  هم گفت: ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. ما از آقای موسوی و شرکت آریا برتر کمک خواستیم و در طول یک سال پول شان را ندادیم. آنها چند بار نامه زدند ولی ما این پول را نداشتیم بدهیم، آنها حالا نامه زده اند که حداقل پول خودمان را بدهید و سود نمی خواهیم. رسانه ها این رو نمی بینند و فقط طرف بد ماجرا را می بینند. در مورد قرارداد با آریا برتر هم وزارتخانه و تمام نهادهای نظارتی در جریان بودند.

 

او در مورد حرف هایی که در مورد موسوی زده می شود هم گفت: آقای موسوی پول داده است، آیا اصل پولش را پس گرفته است؟ روزی که باشگاه بحران داشت آیا کمک نکرد؟ من شخصا با روش ایشان مشکل داشتم ولی ما به این روش رسیدیم که جلوی وزارت ورزش و جوانان دست دراز نکنیم. اگر ما پول نداشتیم چطور می رفتیم بازی های لیگ قهرمانان آسیا؟ چه کسی به ما پول می داد؟ آقای موسوی از مردم درخواست کرد پول بدهند، فکر می کنم 90 میلیون پول جمع شد. در آن موقعیت خیلی بد این دو شرکت 20 میلیارد پول داده اند، الان هم نامه زده اند ما کجا گفته ایم این پول را می خواهیم؟ من ظرف چند روز آینده نشست خبری می گذارم و همه چیز را می گویم.

 

خلیل زاده در در مورد اختلاف بین سعادتمند و فرهاد مجیدی گفت: واقعا نمی دانم ولی آقای مجیدی سرمربی تیم است و باید در تمرین تیم شرکت کند.


رییس هیئت مدیره استقلال در مورد تعطیلی لیگ برتر هم گفت: آقایانی که تصمیم می گیرید بازی ها را برگزار نکنید، خطرناک است، اگر بازیکنی کرونا بگیرد شاید تا دو سال این بیماری از تنش خارج نشود.

 

او در مورد تغییرات پرتعداد در مدیریت باشگاه استقلال هم گفت: من در جریان نیستم اما ایشان از اختیارات قانونی خود استفاده کرده است. فکر می کنم نفراتی که ایشان تغییر داده اند از فردا سر کار نمی آیند.

 

1470187

 

 

خلیل زاده در مورد دلخوری هایی که از افراد رسانه ای نزدیک به سعادتمند وجود دارد هم گفت: من با کسی مشکلی ندارم ولی امروز آقای سعادتمند  اعلام کردند بعضی از افراد رسانه ای که کنار او بودند و رسانه ها به او در این باره تذکر داده بودند دیگر در کنار تیم نخواهند بود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا دیاباته و میلیچ در استقلال می مانند یا نه هم گفت: میلیچ را نمی دانم ولی دیاباته می ماند. همین برج 11 آقای موسوی برای او 135 هزار درهم پول واریز کرد، او بچه با معرفی است، داریم تلاش می کنیم او در استقلال می ماند. بودروف جدایی اش از استقلال قطعی شد.

دیدگاه‌ها