کد خبر : 1681701 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 18:06 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول و مقایسه جالب فن دایک و کمپانی

جیمز میلنر، هافبک با تجربه لیورپول، مقایسه جالبی بین کاپیتان سابق خود یعنی وینسنت کمپانی و ویرژیل فن دایک، هم تیمی کنونی اش انجام داد.

ستاره لیورپول و مقایسه جالب فن دایک و کمپانی

به گزارش "ورزش سه"، جیمز میلنر یکی از اعضای منچسترسیتی تحت هدایت روبرتو مانچینی بود که به دراماتیک ترین شکل ممکن به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافت.

 

این ستاره انگلیسی در سال گذشته نیز یکی از ارکان قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آمد. میلنر به نوعی آچار فرانسه تیم یورگن کلوپ به حساب می آید و طی یکی دو فصل اخیر عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است.

 

 

1404162

 

 

هافبک ۳۴ ساله و باتجربه لیورپول که سابقه بازی کنار وینسنت کمپانی و حالا ویرژیل فن دایک را در کارنامه دارد مقایسه جالبی بین این دو انجام داده است. او در این باره گفت: "آنها بازیکنان بزرگی هستند. شما همیشه به ستون تیم‌های خود نگاه می کنید که می‌توان گفت همان دفاع است.

 

کمپانی فوق العاده بود. اگرچه او با مصدومیت های زیادی روبرو شد اما واقعاً بازیکنی باورنکردنی بود. او یک رهبر واقعی و کاپیتانی عالی بود.

 

ویرژیل اما کمی نسبت به کمپانی متفاوت است. به نظر می رسد که علاقه زیادی به تکل زدن ندارد. در جای مناسب قرار می گیرد و به بهترین شکل ممکن توپ را دفع می کند."

 

 

1494073

دیدگاه‌ها