کد خبر : 1681730 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 21:20 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

حفظ آرتور به بارسا در راه جذب نیمار کمک می کند

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که آرتور ملو در این تیم ماندگار می شود.

حفظ آرتور به بارسا در راه جذب نیمار کمک می کند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ابتدایی آرتور ملو در ترکیب بارسلونا بسیاری از هواداران این تیم را به ظهور یک هافبک فوق العاده در ترکیب تیم شان امیدوار کرد. این هافبک برزیلی نیز نشان داده که می تواند در سطح بالایی بازی کند اما مصدومیت های اخیر این بازیکن را از فرم فوق العاده قبلی دور کرده است.

 

 

1431170

 

 

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی آرتور ملو از بارسلونا و پیوستن این بازیکن به اینتر یا یوونتوس مطرح بوده است؛ موضوعی که با واکنش هم وطن این بازیکن یعنی ریوالدو همراه بوده است. او در این باره گفت: " شایعات زیادی در مورد نقل و انتقالات احتمالی بارسلونا در تابستان امسال وجود دارد و اخیراً برخی از مطبوعات اظهار داشتند که آرتور بارسا را ترک می کند."

 

ریوالدو در ادامه گفت: "من معتقدم که این ها فقط حرف هستند و انتظار دارم آرتور سالها در این باشگاه بماند. او هنوز دو فصل را به طور کامل در اینجا به پایان نرسانده است. علاوه بر این آرتور رابطه بسیار خوبی با نیمار دارد و فروش او می‌تواند باعث شود که بحث انتقال نیمار به بارسا با مشکل روبرو شود. حفظ آرتور می تواند به بارسلونا در راه جذب نیمار کمک کند."

دیدگاه‌ها