کد خبر : 1681797 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:00 | 56.8K بازدید | 1 دیدگاه

شاخک‌های بزرگان فوتبال انگلیس حساس شده

پیشنهاد بزرگ بارسا به لیگ برتر: 9 ستاره آبی‌اناری

روزنامه میرر در گزارشی می‌گوید بارسلونا در تابستان 9 ستاره خود را به تیمهای لیگ برتری پیشنهاد می‌دهد که آنتوان گریزمان و فیلیپ کوتینیو از جمله آنها هستند.

پیشنهاد بزرگ بارسا به لیگ برتر: 9 ستاره آبی‌اناری

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی مدعی است باشگاه بارسلونا امسال تابستان در تلاش برای جذب منابع مالی مورد نیاز برای خرید ستاره‌های مد نظرش، 9 ستاره خود را برای خرید دائمی یا انتقال قرضی به تیمهای لیگ برتر انگلیس پیشنهاد خواهد داد. میرر مدعی است آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا هم از جمله این بازیکنان خواهد بود.

 

1494280

 

میرر در گزارش خود می‌گوید بارسلونا تنها بازیکنی را که خط قرمز اصلی خود می‌داند لیونل مسی است و وضعیت بد مالی ناشی از بحران کرونا این تیم را مجبور کرده به فکر پیشنهاد دادن ستاره‌های خود بیفتد. اینکه بارسا حاضر است گریزمان را واگذار کند شاخک‌های چندین باشگاه بزرگ اروپایی را حساس کرده که منچستریونایتد یکی از آنها است. یونایتدی‌ها پیش از انتقال سال گذشته گریزمان به بارسا هم برای به خدمت گرفتن او از اتلتیکو تلاش کرده بودند.

 

میرر مدعی است به باشگاه‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس خبر داده شده که علاوه بر گریزمان، هشت بازیکن دیگر بارسا هم امسال تابستان قابل خرید یا قابل دریافت به صورت قرضی هستند.

 

لوئیس سوارز و عثمان دمبله از جمله مهاجمینی هستند که بارسلونا حاضر به واگذاری است. در خط میانی هم بلوگرانا قصد دارد ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال را پیشنهاد دهد. در خط دفاعی هم بارسلونا سه بازیکن خود ساموئل اومتیتی، نسلون سمدو و سرخی روبرتو را به باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاد خواهد داد.

 

1494278

 

و البته فیلیپ کوتینیو که حرف و حدیثهای زیادی درباره آینده‌اش در بارسا مطرح است و فعلا به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می‌زند هم به احتمال زیاد به محض بازگشت به بارسا از بایرن، در لیست واگذاری این تیم قرار خواهد گرفت. میرر می‌گوید از قضا تیمهای انگلیسی علاقه زیادی به این ستاره برزیلی دارند.

 

دیدگاه‌ها