کد خبر : 1681731 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 20:41 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا دشوار شد

یوونتوس کار آسانی برای خرید پل پوگبا در ماه های پیش رو نخواهد داشت.

کار یوونتوس برای خرید پل پوگبا دشوار شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا در تابستان سال آینده با منچستریونایتد به اتمام خواهد رسید و به نظر می رسد شیاطین سرخ چاره ای جز فروش این هافبک فرانسوی در تابستان امسال ندارند. تا پیش از شیوع ویروس کرونا از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد اصلی پل پوگبا نام برده می شد، اما حالا شرایط متفاوت شده و بیانکونری از منابع مالی لازم برای خرید این بازیکن برخوردار نیست.

 

1488912

 

شبکه رای اسپورت امروز با انتشار این خبر اذعان داشت در حال حاضر یوونتوس تنها می تواند با پیشنهاد معاوضه بازیکن با منچستریونایتد وارد مذاکره شود و پرداخت مبلغ مورد نظر این باشگاه در تابستان امسال برای بیانکونری شدنی نیست.

 

همچنین رای اسپورت خاطر نشان کرد خود پل پوگبا به جای تجربه ای جدید در لالیگا یا لیگ یک فرانسه و انتقال به تیم هایی چون رئال مادرید یا پاری سن ژرمن، خواهان بازگشت به سری آ است و همین موضوع می تواند برگ برنده یوونتوس برای خرید پل پوگبا باشد. اخباری در مورد احتمال معاوضه پل پوگبا با بازیکنانی چون داگلاس کاستا و میرالیم پیانیچ شنیده شده است. البته در صورت پذیرش پیشنهاد معاوضه از سوی یونایتد، اینتر نیز می تواند وارد این معامله شده و با انتقال مارسلو بروزوویچ به اولدترافورد، برای خرید ستاره فرانسوی یونایتد اقدام کند.

دیدگاه‌ها