کد خبر : 1681757 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 23:34 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد:

تست کرونا باید برای کادر درمان استفاده شود، نه بازیکنان

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، تایید کرد اگر گرفتن تست کرونا از بازیکنان لیگ برتر، زودتر از آنهایی که در صف اول مبارزه با این بیماری هستند، صورت بگیرد، اتفاق خوبی نیست.

تست کرونا باید برای کادر درمان استفاده شود، نه بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جلسه دیروز باشگاه های لیگ برتر، قرار شد رقابت های این فصل به پایان برسد؛ هرچند تاکید شد که این اتفاق فقط در شرایط امن و مناسب انجام شود.

قرار است 48 ساعت پیش از بازی ها، از تیم ها تست کرونا گرفته شود اما لمپارد تاکید کرد که این کار نباید به معنای محرومیت کادر درمانی از کیت های تست کرونا باشد.

او به بی تی اسپورت گفت:" ایده سلامت و ایمنی بسیار مهم است. در سراسر کشور، فاصله گذاری اجتماعی به خوبی انجام شد و با توجه به اینکه در چنین ورزش پربرخوردی هستیم، چطور ممکن است ورزشکاران در خطر ابتلا قرار نگیرند؟ مسئله دیگر در مورد تست گیری است. ما احتمالا حدود 80-70 کارمند در کمپ چلسی داریم. اگر قرار باید تمرینات از سر گرفته شود، آن وقت باید مرتبا تست گرفته شود و آنوقت مشکلی نیست.

 

1480009

 

اما وقتی به سراسر دنیا نگاه می کنیم، و نمی دانیم چند مورد تست گیری برای کادر درمانی انجام می شود، افرادی که نقش فوق العاده ای در دو ماه گذشته داشتند، فکر نمی کنم خیلی ایده خوبی باشد، نه فقط به نظر من، که به نظر همه، اینکه مطمئن نباشیم افرادی که خط مقدم هستند، به تست دسترسی دارند یا نه.

برای فوتبال مهم است که این اتفاق بیفتد. پس از آن، ما احتمالا موضوعات فوتبالی را داریم؛ در مورد بازی در زمین بی طرف و همین طور بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد که چند بازیکن مهم ما چنین شرایطی دارند؛ بنابراین بحث های زیادی وجود دارد و من فکر می کنم این در حال حاضر بسیار روشن است."

دیدگاه‌ها