کد خبر : 1681774 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترس بازیکنان کلن از کووید-19

سه نفر کرونا گرفتند ولی هنوز تمرین می‌کنیم!

بازیکن کلن با انتقاد شدید از این باشگاه می‌گوید اینکه بازیکنان کلن با وجود مبتلا شدن سه نفر از آنها به کرونا هنوز در حال تمرین هستند عجیب و باورنکردنی است.

سه نفر کرونا گرفتند ولی هنوز تمرین می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"،  بیرگر فرشتته، هافبک باشگاه آلمانی کلن  از سیاستهای این باشگاه انتقاد کرده و می‌گوید اینکه بازیکنان کلن، با وجود مبتلا شدن سه نفر از همبازی‌هایشان به کرونا، همچنان در حال تمرین کردن هستند عجیب و باورنکردنی است.

 

بعد از آنکه در روزهای اخیر اعلام شد تست کرونای سه نفر از بازیکنان کلن مثبت شده، این باشگاه اعلام کرد سه نفر بازیکنش در قرنطینه قرار گرفته‌اند ولی بقیه تیم به شکل عادی به تمرین‌های خود ادامه خواهند داد. با اینکه باشگاه اسامی کسانی که تست آنها مثبت بوده را اعلام نکرده ولی رسانه‌های محلی می‌گویند دو بازیکن و یک فیزیوتراپیست این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

1494260

 

فرشتته، هافبک باشگاه کلن در مصاحبه با تلویزیون بلژیکی VTM این خبرها را تایید کرد و گفت:" صحبتهای باشگاه درباره اینکه کسی با آن سه نفر تماسی نداشته درست است، ولی اگر آنها را فقط به معنای تماس مستقیم فیزیکی در نظر بگیریم. ماجرا این است که فیزیوتراپیست ما هفته‌ها است که با من و بچه‌های دیگر کار می‌کرد. از این گذشته من روز پنج‌شنبه با یکی از دو بازیکنی که کرونا گرفته‌اند هم در سالن بدنسازی تمرین مشترک می‌کردم. بنابراین، اینکه بگوییم هیچکدام از ما با آنها هیچ تماسی نداشته‌ایم درست نیست".

 

این بازیکن کلن در ادامه گفت:" امیدوارم به همین سه نفر منحصر بماند ولی ویروس حالا دیگر منتشر شده. ما تا این لحظه هنوز قرنطینه نشده‌ایم و این عجیب و باورنکردنی است. باورم نمی‌شود که وضعیت ما مثل سابق ادامه دارد".

دیدگاه‌ها