کد خبر : 1681806 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:16 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنها فقط اصل پول شان را می خواهند

توضیح مهم خلیل‌زاده در مورد قرارداد با آریا برتر و موسوی

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد دریافت پول از دو شرکتی که این روزها محل بحث شده است توضیحات مهمی ارائه کرد.

توضیح مهم خلیل‌زاده در مورد قرارداد با آریا برتر و موسوی

به گزارش ''ورزش سه''، استقلال در ماه های گذشته برای حل مشکلات مالی خود با دو نهاد قرارداد امضا کرده است، اولی شرکت آریا برتر و دومی گرفتن پول از عبدالرضا موسوی که گفته می شود در هر دو قرارداد بابت دیرکرد باز پرداخت پول باشگاه استقلال به ترتیب باید روزی 50 و 40 میلیون خسارت پرداخت کند.

 

اسماعیل خلیل زاده در این باره به ورزش سه می گوید: متاسفانه طوری این قراردادها منتشر شده است مثل اینکه این قراردادها چه ضرری به استقلال زده است. در این شرایط که پیدا کردن منابع مالی بسیار سخت است این دو به ما پول های قابل توجهی داده اند.

 

او ادامه داد: اول بگویم شرکت آریا برتر در زمان آقای فتحی و بعد از رقابت باب چند شرکت به عنوان کارگزار باشگاه معرفی شد. این شرکت  در چند مقطع به ما کمک مالی کرد که در مجموع چیزی حدود 12 میلیارد می شود، چندبار باشگاه باید پول آنها را پس می داد که این اتفاق رخ نداد، دست آخر آنها گفتند قراردادی امضا کنیم که سفت و محکم باشد واین قرارداد که منتشر شد را امضا کردند. این قرارداد هم در باشگاه وجود دارد و هم به تایید تمام اعضای هیئت مدیره و نهادهای نظارتی رسیده است، این را می توانید از کامران منزوی هم سوال کنید.

 

وی افزود: طبق قرارداد اگر ما تا تاریخ 30 فروردین ماه پول را پرداخت نمی کردیم باید براساس سود بانکی به آنها خسارت پرداخت می کردیم ولی من این بند و یک بند دیگر را از قرارداد این شرکت خذف کردم و الان لازم نیست ما هیچ خسارتی به آنها بدهیم، می بینید که یک ماه و نیم از موعد باشگاه استقلال گذشته است و هنوز ما پولی به آنها پرداخت نکرده ایم.  شرکت آریا برتر می خواهد این پرونده به صورت مسالمت آمیز حل شود و آنها فقط راضی هستند اصل پول شان بگیرند و قرارداد را فسخ کنند. من می خواهم بگویم همین شرکت شب تاسوعای حسینی 3 میلیارد به ما پول داد که آن را به بازیکنان دادیم، آیا این کار بدی است؟ فکر می کنم انتقادها باید کمی منصفانه تر باشد. 

 

خلیل زاده در مورد قرارداد موسوی با استقلال هم گفت: آقای موسوی خودش بارها گفته سود پول نمی خواهد و اصل پولش را می خواهد، من فکر می کنم در مورد او کمی بی انصافی شده است.

 

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد شائبه هایی که در مورد تلویزیون اینترنتی به وجود آمده هم گفت: ساخت این تلویزیون در دوره آقای فتحی کلید خورد و ما این کار را انجام دادیم تا در راه درآمدزایی به ایرانسل کمک کنیم. بعدا می گویند این تلویزیون برای 5 سال در اختیار یکی از نزدیکان خلیل زاده قرار گرفته است، مدیر این شبکه آقای علی‌آبادی هستند و من اگر لازم باشد شماره ایشان را در اختیار رسانه ها قرار می دهم تا ببینید آیا من خلیل زاده در این باره منفعتی داشته ام یا نه. 

 

او از ادامه کمک های مالی اش به استقلال صحبت کرد: من چه در هیئت مدیره باشم و چه نباشم هرکمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم و این را دیروز به آقای سعادتمند هم گفتم. من الان برای مراسم چهلم همسرم به رشت آمده ام و بعد از آن تمام قد در خدمت استقلال خواهم بود.


رییس هیئت مدیره استقلال قصد دارد ترازهای مالی زمان خود را منتشر کند: من  به زودی ترازهای مالی زمان خودم را منتشر می کنم تا ببنید آیا کار من برای استقلال مثبت بوده است یا منفی. از آقای فتحی و فتح الله زاده هم می خواهم همین کار را انجام بدهند تا همه چیز مشخص شود.

 

خلیل زاده در پایان گفت: امروز به آقای سعادتمند انتقاد می شود که چرا در تامین منابع مالی ناکام است، من می گویم در حال حاضر کشورما اصلا وضعیت جالبی ندارد و کرونا باعث شده بسیاری از فعالیت های اقتصادی متوقف شود. من خواهش می کنم اگر یک شرکت هم می آید کمک کنیم کارش را انجام بدهد. مشکلات استقلال زیاد است ولی من با همدلی که در هیئت مدیره دیدم مطمئنم می توانیم آن را حل کنیم.

دیدگاه‌ها