کد خبر : 1681832 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 16:55 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی لستر به احتمال جذب کوتینیو

برندان راجرز سرمربی لسترسیتی هرگونه احتمال جذب فیلیپه کوتینیو را رد کرد.

واکنش سرمربی لستر به احتمال جذب کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان سال گذشته به صورت قرضی از بارسا راهی بایرن مونیخ شد. بند خرید دائمی 120 میلیون یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده ولی بایرن قصد فعال کردن آن را ندارد.

 

 

1003029

 

 

در چنین شرایطی او باید به بارسا برگردد ولی گفته می شود، باشگاه کاتالان نیز تمایلی برای حفظ او ندارد و به خصوص دستمزد 13.5 میلیون یورویی کوتینیو در سال، مانعی در راه جذب بازیکنانی مثل نیمار و لائوتارو خواهد بود.

در این بین گفته می شود احتمال ماندنی شدن کوتینیو هم وجود دارد چرا که شاید باشگاهی حاضر به پرداخت 90 میلیون مورد درخواست بارسا نشود. کوتینیو ستاره مورد علاقه کیکه ستین است و این مربی قصد دارد با تغییر پست، شرایط برای حضور او در ترکیب ثابت آبی اناری ها را مهیا کند.

 

 

1494323

 

 

در چنین اوضاع و احوالی هر روز شایعاتی در مورد آینده کوتینیو به گوش می رسد. از لسترسیتی به عنوان یکی از تیم های خواهان ستاره برزیلی نام برده می شد اما برندان راجرز که چند سال در لیورپول با کوتینیو کار کرده، در واکنش به اخبار و شایعات گفت:« در این مورد شایعات زیادی شنیده ام. کوتینیو بازیکنی فوق العاده و با توانایی های بالاست ولی فکر نمی کنم نه در فهرست فروش قرار داشته باشد و نه اینکه ما توان پرداخت هزینه جذب او را داشته باشیم.

پس از کرونا، شرایط بازار نقل و انتقالات پیچیده شده است. ما این روزها در حال برنامه ریزی برای مواجهه با وضعیت جدید هستیم ولی هنوز در مورد نقل و انتقالات و خرید بازیکن، هیچ بحثی صورت نگرفته است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها