کد خبر : 1681912 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 21:18 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

تونی آدامز:

دیوید بکام آخرین شانس من را گرفت!

تونی آدامز، مدافع سابق تیم ملی انگلیس در مورد اخراج دیوید بکام در دیدار مقابل آرژانتین صحبت کرد.

دیوید بکام آخرین شانس من را گرفت!


به گزارش "ورزش سه"، درگیری با دیگو سیمئونه و البته زرنگی هافبک تیم ملی آرژانتین باعث اخراج دیوید بکام در دیدار آنها با انگلیس در جام جهانی 1998 شد و بسیاری این اتفاق را یکی از دلایل اصلی حذف سه شیرها تلقی می کنند. تونی آدامز مدعی شد دیوید بکام در آن شب بسیار ناراحت بوده و مانند بچه ها گریه می کرده است.

 

1494386

 

تونی آدامز گفت: "دیوید بکام واقعا ناراحت و مایوس بوده و اشک می ریخت و من به خودم گفتم این واکنش طبیعی است. بکام مانند بچه ها گریه می رد و من تنها دستم را دور گردنش انداخته و سعی کردم فضا را به سمت شوخی ببرم.

 

به بکام گفتم تو هنوز جوان هستی و فرصت زیادی داری، تو در یکی از بزرگ ترین باشگاه های کره زمین بازی می کنی وبه منچستریونایتد بازگرد. البته یونایتد سال بعد فاتح سه گانه شد و من چنین آرزویی نداشتم، اما به بکام گفتم تو سنی نداری و جام جهانی های دیگری پیش رویت خواهد بود. اما در ادامه نیز به بکام گفتم این آخرین شانس برای من بود و تو آن را از بین بردی.

 

1494387

 

من به یاد می آورم که او به من نگاه کرد و گفت آیا تو اینجا شوخی می کنی؟ من تقریبا با شوخی با او حرف می زدم و باز هم بغلش کردم. این واقعا برای بکام یک لحظه غم انگیز در دوران حرفه ایش بود و هنوز هم وقتی با او در این رابطه صحبت می کنید کمی ناراحت می شود."

 

1494388

دیدگاه‌ها