کد خبر : 1681962 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

تست کرونای بایرن مونیخ؛ همه منفی بودند

به گزارش بیلد، تست کرونای همه بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ منفی بوده. این آزمایش‌ها پیش از شروع تمرینات بایرن مونیخ گرفته شده است.

تست کرونای بایرن مونیخ؛ همه منفی بودند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد که نتیجه تست همه بازیکنان و اعضای کادر فنی بایرن مونیخ برای ابتلا به ویروس کرونا منفی بوده. بعد از اجازه دولت آلمان به باشگاه‌های فوتبال برای بازگشت به تمرینها با رعایت قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی، بازیکنان و کادر فنی بایرن تستهای کووید19 را پشت سر گذاشتند که جواب همه آنها منفی بوده است.

 

1494425

 

به گزارش بیلد، همه باشگاه‌های بوندس‌لیگا روز جمعه تستهای کرونا را پشت سر گذاشته‌اند. با وجود منفی بودن پاسخ آزمایش همه اعضای بایرن مونیخ، در باشگاه کلن جواب آزمایش سه نفر مثبت بوده که دو نفر از آنها بازیکن تیم بوده‌اند.

 

این گزارش بیلد در حالی مطرح شده که مدیران بوندس‌لیگا قصد دارند ادامه فصل این لیگ را از تاریخ 26 اردیبهشت از سر بگیرند هر چند بر سر تاریخ قطعی هنوز تصمیمی گرفته نشده و بیلد می‌گوید چهارشنبه آینده در جلسه مهمی که در این مورد برگزار می‌شود، تاریخ دقیق شروع دوباره فصل مشخص خواهد شد.

 

1494426

 

بیلد می‌گوید تا زمان شروع دوباره بوندس‌لیگا هر دو روز تا پنج روز یکبار از همه اعضای تیمها تست کووید19 گرفته خواهد شد تا ریسک ابتلای آنها به کرونا کاهش یابد. بیلد همچنین مدعی است آزمایشگاه‌های ویژه‌ای برای بررسی سریع آزمایش‌های کرونای تیمهای بوندس‌لیگایی اختصاص یافته. برخی از تیمها از آزمایشگاهی در برمن استفاده می‌کنند و آزمایشگاهی در کلن هم از مراکز مورد اعتماد بوندس‌لیگا برای انجام این تستها است.

 

1494424

 

 

دیدگاه‌ها