کد خبر : 1682031 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 15:57 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

مانع بزرگ برای انتقال نیمار و لائوتارو به بارسا

باشگاه بارسلونا برای خریدهای گران قیمت تابستانی خود، با معضلی بزرگ و دشوار روبرو خواهد بود.

مانع بزرگ برای انتقال نیمار و لائوتارو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، باشگاه بارسلونا و هفت باشگاه دیگر لالیگا یعنی اتلتیکو، سویا، آلاوس، والنسیا، اسپانیول، گرانادا و اوساسونا که پس از اعلام قرنطینه عمومی و شیوع گسترده کرونا در اسپانیا از دولت برای پرداخت بخشی از دستمزد بازیکنان شان کمک خواستند، در انتقالات تابستانی پیش رو نمی توانند آزادانه اقدام به جذب بازیکن کنند. به این ترتیب برای مثال، بارسلونا برای خریدهای بزرگی چون لائوتارو مارتینز و نیمار، با یک معضل جدید و بزرگ روبرو خواهد بود.

 

 

1494468

 

 

بارسلونا 70 درصد از دستمزد بازیکنانش را به دولت واگذار کرد تا بتواند دستمزد کارکنانش را به طور کامل پرداخت کند. با پایان قرنطینه عمومی و بازگشت بازیکنان بارسا به تمرینات که از چند روز دیگر خواهد بود، تعهد دولت به این باشگاه نیز پایان خواهد یافت

رئیس لالیگا چندی پیش صراحتا تاکید کرد که تمام باشگاه های اسپانیایی در پی بحران اقتصادی پساکرونا قادر به خریدهای گران قیمت نخواهند بود.

هشت باشگاه لالیگایی و نیز چند تیم دسته دوم اسپانیا که از دولت برای پرداخت دستمزد بازیکنان شان کمک خواستند، فعالیت های شان در نقل و انتقالات کاملا تحت نظر دولت و اداره مالیات اسپانیا خواهد بود و نمی توانند به راحتی و آزادانه اقدام به هزینه کردن کنند.

 

مورد دیگر به باشگاه هایی مثل رئال بر می گردد که در توافق با بازیکنان، بخشی از دستمزدها را کاهش دادند و در این قضیه از دولت درخواست کمک نکردند. فعالیت این باشگاه ها زیر نظر دولت نخواهد بود ولی قطعا تحت تاثیر شرایط اقتصادی بد پساکرونا، از لحاظ قدرت خرید، شرایطی ضعیف تر از گذشته خواهند داشت.

 

 

1493184

 

دیدگاه‌ها