کد خبر : 1682047 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 16:53 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

برخی مدیران حرف‌هایی می‌زنند که زیبا نیست

پیروانی: پرسپولیس از ادامه لیگ بیشترین ضربه را می‌خورد

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید برگزاری مسابقات لیگ برتر تصمیمی منطقی است.

پیروانی: پرسپولیس از ادامه لیگ بیشترین ضربه را می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در گفت و گو با رادیو جوان درباره بحث هایی که پیرامون ادامه یا تعطیلی لیگ برتر وجود دارد، ‌بیان کرد: اولویت ما سلامتی بازیکنان است. هرگز راضی نیستیم که برای هواداران اتفاقی بیفتد. شما می‌دانید که ما بیشترین طرفدار را در فوتبال داریم. از کادر درمان تشکر می‌کنیم که جانشان را به معرض خطر گذاشتند. به همین خاطر اول و دوم و سوم سلامتی اهمیت دارد و بعد از آن شروع تمرینات در دستور کار قرار بگیرد.


وی ادامه داد: خیلی از دوستان بیانیه دادند، مصاحبه کردند وحرف زدند. اما به نظرم هرکسی نسبت به رتبه تیمش در جدول صحبت می‌کند. تیمی که پایین جدول است می‌خواهد در لیگ بماند، تیمی که وسط جدول است برایش فرقی نمی‌کند. مدعی قهرمانی می‌خواهد سهمیه اش را بگیردو جالب است که می‌گویند پرسپولیس زیاده‌خواه است و چون صدرجدول را در اختیار گرفته، خواهان ادامه مسابقات است.


مدیر تیم پرسپولیس همچنین گفت: مگر ما از روز اول می‌دانستیم که قرار است بازی‌ها اینطور شود؟ دوستان صحبت‌هایی می‌کنند که زیبا نیست. اگر استادیوم بدون تماشاگر باشد که پرسپولیس با داشتن بیشترین طرفدار بیشترین ضرر را خواهد کرد. هواداران ما اما این مسائل را درک می‌ککنند و قبول دارند لیگ بدون تماشاگر شروع شود.


پیروانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد: الان شرایط طوری است که آمار بستری‌ها وفوتی‌ها پایین آمده است. خداوند روح آنهایی که فوت کردند را در آرامش قرار بده اما خواهشم این است که تصمیمی منطقی بگیرند.


وی با اشاره به زمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا افزود: 4 نماینده ما در آسیا مردادماه باید به لیگ قهرمانان آسیا بروند و بازی‌های عقب افتاده شان را برگزار کنند. اگر لیگ تعطیل شود،‌تکلیف این 4 تیم چیست؟ آنها چگونه می‌خواهند برای مسابقات آسیایی آماده شوند؟ مگر می‌شود بازی‌ها انجام نشود؟


مدیر پرسپولیس تاکید کرد:‌شما دیدید در فرانسه لیگ را تعطیل و پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کردند. اگر لیگ ایران هم تعطیل شود و پرسپولیس را قهرمان تعیین کنند،‌بازهم آنهایی که مصاحبه می‌کنند سکوت را در پیش می‌گیرند؟


پیروانی درباره اینکه برخی تیم‌ها مخفیانه تمرین می‌کنند گفت: آن تیم هایی که مخفیانه تمرین می‌کنند به صراحت بگویند این کار را می‌کنیم. تصورم بر این است که هیچ تیمی تمرین نمی‌کند و هرکس هم تمرین می‌کند خودش می‌داند.

دیدگاه‌ها