کد خبر : 1682173 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:20 | 13.1K بازدید | 2 دیدگاه

گفتند لیگ فرانسه بعد فوری لیگشان را عوض کردند!

پیروانی: مشکل این ها قهرمانی پرسپولیس است

افشین پیروانی میگوید: رقیبان ما می‌گفتند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض این که پاری سن ژرمن را قهرمان کردند، دیگر به فرانسه استناد نمی‌کنند و از دیگر لیگ ها صحبت می‌کنند.

پیروانی: مشکل این ها قهرمانی پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس با حضور در رادیو تهران صحبت های تندی را انجام داد. او به شکلی کنایه آمیز درباره کانون مربیان صحبت کرد اما حرف های اصلی اش درباره رقبای پرسپولیس بود؛ جایی که با اشاره به لیگ فرانسه گفت که پیش از اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن، رقیبان به این لیگ استناد داشتند اما حالا حرفی درباره آن نمی‌زنند.

 

سرپرست در ابتدا صحبت هایش را اینطور آغاز کرد و توضیح داد: اجازه بدهید من قبل از صحبت هایم تشکری از آقای نکیسا به عنوان مدیر و مربی با سواد داشته باشم که صحبت های دقیقی داشتند. در کانون مربیان چند نفر مربیان من بوده‌اند و من طور دیگری صحبت هایم را آغاز می‌کنم. مخاطب من رقبای ما در لیگ هستند؛ هرکسی نسبت به رتبه ای که دارد اظهار نظر می‌کند و منافعش را در نظر می‌گیرد. دوستان می‌گویند 4 تیم اول را به عنوان نمایندگان ایران در آسیا معرفی کنیم اما راضی نیستند پرسپولیس قهرمان شود، اگر عدالت رعایت شود پس سهم تیم پنجم و ششم چه می‌شود؟ آن ها که با اختلاف کم آنجا هستند و می‌توانند بیایند بالای شما! تکلیف تیم های لیگ یک و سقوط کننده ها چه می‌شود؟ عدالت این است که همه چیز به نحو احسن رعایت شود؛ می‌گویند ما بدون تماشاگر ضربه می‌خوریم اما اگر به این باشد که بیشترین ضربه برای پرسپولیس خواهد بود چون ما بیشترین هوادار و طرفدار را داریم.

 

پیروانی در واکنش به صحبت های مدیران دیگر باشگه ها گفت: فاصله ای که پرسپولیس به لطف خدا و هواداران و بازیکنان ایجاد کرده را می‌بینند که دستشان به جام نمی‌رسد و باید بیایند از خودشان دفاع کنند. الان تمام مراکز تجاری، بازار، مترو، اتوبوسرانی و... باز است. شما نزدیک ترین مسیر را که می‌روید باید نیم ساعت در ترافیک باشید. ما دیگر باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم، ما نمی‌خواهیم خون از دماغ کسی بیاید، جام برایمان مهم است اما نمی‌خواهیم جان یک هموطن به خطر بیفتد.

 

او در پایان افزود: دوستان می‌آمدند می‌گفتند لیگ فرانسه تعطیل شده اما به محض این که پاری سن ژرمن را قهرمان کردند، دیگر به فرانسه استناد نمی‌کنند و از دیگر لیگ ها صحبت می‌کنند. پرسپولیس به دنبال احقاق حقش است و دنبال خودخواهی نیست. تیم ما همه بچه های ما زحمت کشیدند و می‌خواهند نتیجه اش را با قهرمانی بگیرند. ما باید امیدمان به آینده باشد و در مقابل تمام این اتفاقات زندگی کنیم.

دیدگاه‌ها