کد خبر : 1682066 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:53 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فینال کوپا دل ری اسپانیا با حضور تماشاگر

دو تیم اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد توافق کردند که فینال کوپا دل ری را در زمانی که هنوز نامشخص است با حضور تماشاگر برگزار کنند.

فینال کوپا دل ری اسپانیا با حضور تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، پس از سال ها بالاخره در فینال کوپا دل ری، نه نامی از بارسلوناست و نه رئال مادرید. فینال امسال بین دو تیم باسکی رئال سوسیداد و بیلبائو خواهد بود. دربی این ایالت همیشه از حساسیت های خاصی برخوردار است ولی از بخت بد، مصادف شده با شیوع کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال در اسپانیا.

 

 

1494538

 

 

پس از اخطار یوفا مبنی بر ادامه لیگ ها و نیز دیگر رقابت های داخلی پشت درهای بسته، سران دو باشگاه سوسیداد و بیلبائو تشکیل جلسه دادند و توفق کردند که فینال تا هر زمانی که لازم باشد به تعویق بیفتد ولی با حضور تماشاگر برگزار شود.

 

قهرمان کوپا دل ری، سهمیه لیگ اروپا را کسب خواهد کرد ولی با توجه به توافق دو باشگاه، در واقع آنها از این امتیاز صرفنظر کردند و به این ترتیب، تیم هفتم لالیگا راهی لیگ اروپا خواهد شد. سوسیداد در رده چهارم لالیگا قرار دارد و قطعا یا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد یا لیگ اروپا را ولی بیلبائو در صورت نیمه تمام ماندن لالیگا، به دلیل حضور در رتبه دهم، شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را از دست خواهد داد ولی لذت انجام بازی فینال با حضور تماشاگر را ترجیح داد.

 

 

1494135

 

 

دو باشگاه از فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت رسمی درخواست انجام فینال با حضور تماشاگر را ارائه دادند و همچنین خواستند تا این نهاد، به رسمیت شناختن تیم قهرمان را تضمین کند.

فینال قرار بود دو هفته پیش برگزار شود و حالا باید دید چه زمانی برایش در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها