کد خبر : 1682076 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:13 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

محدودیت های رشته های انفرادی و غیرگروهی برداشته شد؛

خلیلیان: اجازه شروع تمرینات برای لیگ برتر داده نشد

سرپرست فدراسیون پزشکی و ورزشی از شروع تمرینات و بازگشایی مکان های ورزشی ای خبر داد که تماس گروهی در آنها در پایین ترین حد ممکن است.

خلیلیان: اجازه شروع تمرینات برای لیگ برتر داده نشد

به گزارش "ورزش سه"، مهرزاد خلیلیان در مورد جلسه ای که امروز برگزار شد ولی شائباتی در مورد لغو آن وجود داشت، بیان کرد: خوشبختانه جلسه طبق روال معمول برگزار شد و خدا را شکر 132 شهر سفید داریم که باشگاه های ورزشی، رشته های انفرادی و غیر گروهی که ارتباطات فردی زیادی نداشته باشند، طبق دستور صریح ستاد مبارزه با کرونا می توانند فعالیت هایشان را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز کنند.

 


او ادامه داد: بقیه باشگاه های ورزشی طبق بیانیه ای که همین الان در حال صادر کردن هستیم، با قید رشته ها در سامانه وزارت بهداشت و درمان ثبت نام کنند و اصول اولیه را رعایت کنند تا در روزها و هفته های آینده اگر به شرایط سفید رسیدیم، دستورالعمل ها را صادر می کنیم.


خلیلیان با اشاره به این نوع باشگاه ها اضافه کرد: این باشگاه ها می توانند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت، رویه ای که کل صنوف دنبال کرده اند، ادامه بدهند. مسلما هم ادارات ورزش و جوانان در سطح کشور و هم هیئت های پزشکی شرایط آنها را زیر نظر می گیرند تا به امید خدا شاهد بازگشایی آنها نیز باشیم.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد مجوزهایی که داده شده، بیان کرد: این اولین قدم در بازگشایی در شهرهای دارای وضعیت سفید بود؛ آن هم برای رشته های غیرگروهی و انفرادی. قدم اول این بود. ضمن اینکه ستاد تاکید دارد، تمام باشگاه های بدنسازی ثبت نام کنند در سامانه.


او در پاسخ به این سوال که آیا از سرگیری تمرینات و مسابقات لیگ برتر در دستور کار بوده یا خیر و تصمیمی برای این موضوع و شروع تمرینات اتخاذ شده یا خیر، بیان کرد: نخیر به هیچ عنوان ستاد ملی کرونا شروع تمرینات را اجازه نداده است. اما همکاران ما در وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی همچنان در جلسات شرکت می کنند و در هفته های آتی تصمیمات را اطلاع رسانی می کنند.

 


خلیلیان در پاسخ به این سوال که با این وصف هیچ یک از شهرهای حاضر در مسابقات لیگ برتر شرایط خوبی ندارند، بیان کرد: ببینید 132 شهر است که من همه را در ذهن ندارم. من ندیدم مراکز استان در آنها باشد ولی امیدواریم با تلاش مدافعان سلامت بقیه شهرها هم به وضعیت عادی بازگردند.

دیدگاه‌ها