کد خبر : 1682180 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:34 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش بیلد از دو بازیکن روزه‌دار باشگاه لایپزیش

روزنامه بیلد در گزارشی به شرایط دو ستاره مسلمان باشگاه لایپزیش در ماه رمضان پرداخته و از روزه‌داری آنها در حین تمرینات خبر می‌دهد.

گزارش بیلد از دو بازیکن روزه‌دار باشگاه لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه باشگاه آلمانی لایپزیش از شنبه آینده به اردو می‌رود تا خود را برای شروع دوباره بوندس‌لیگا آماده کند، روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی به شرایط دو ستاره مسلمان باشگاه لایپزیش در ماه رمضان پرداخته. با توجه به نزدیک شدن تاریخ شروع دوباره بوندس‌لیگا این دو ستاره لایپزیش در روزهای آینده با شرایط روزه در تمرینات تیم‌شان شرکت خواهند کرد.

 

ابراهیما کوناته 20ساله و آمادو حیدرا 22ساله دو بازیکن مسلمان لایپزیش هستند. بیلد می‌گوید این دو بازیکن جوان لایپزیش هر دو به شدت مذهبی هستند و شعائر ماه رمضان را به جا می‌آورند. با توجه به اینکه تا پایان ماه رمضان زمان قابل توجهی باقی مانده و احتمالا بوندس‌لیگا تا آن زمان آغاز شده، ناگلزمان برای این دو ستاره مسلمانش برنامه‌های خاصی تدارک دیده.

 

1494645

 

بیلد در گزارش خود می‌گوید حیدرا و کوناته در ماه رمضان، در جریان تمرینات لایپزیش از خوردن مایعات خودداری می‌کنند و این در حالی است که به خصوص در هوای گرم، رساندن مایعات اضافی به بدن در شرایط تمرینی اهمیت زیادی دارد. بیلد می‌گوید حیدرا در جریان تمرین به جای خوردن آب، دهانش را تر می‌کند و بر روی سر و صورت خود آب سرد می‌ریزد. این بازیکن مسلمان در این باره می‌گوید:" در آفریقا ما گاهی تابستانها در دمای 45 درجه بازی می‌کنیم و من با این دماها مشکلی ندارم".

 

بازیکن مسلمان لایپزیش در ادامه گفت:" من هر روز یک ساعت پیش از طلوع آفتاب بیدار می‌شوم. ما از سحر دیگر چیزی نمی‌خوریم. من برای خوردن سحری بیدار نمی‌شوم و آخرین غذایی که می‌خورم پیش از آن است که شب بخوابم".

 

1494646

 

بیلد از هافبک مسلمان لایپزیش می‌پرسد که آیا رمضان روی عملکردش تاثیر نمی‌گذارد. او در پاسخ گفت:" نه. من سالها است این کار را می‌کنم و بدنم به آن عادت کرده. در ماه رمضان از نظر روحی و جسمی احساس خیلی خوبی دارم".

 

بیلد در ادامه گزارش خود می‌گوید این دو بازیکن مسلمان لایپزیش در ماه‌های دیگر سال هم به اعتقادات خود پایبند هستند و برای مثال، کوناته بعد از هر بازی لایپزیش در ورزشگاه اختصاصی این تیم، ردبول آرنا، به اتاق آماده‌سازی تیم در نزدیکی رختکن رفته و نماز می‌خواند.

 

 

دیدگاه‌ها