کد خبر : 1680973 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 15:40 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش بیلد

خبر بد باشگاه لایپزیش به رئال، بارسا و بایرن

باشگاه لایپزیش قصد ندارد دایوت اوپامکانو ستاره 21 ساله خود را با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو واگذار کند.

خبر بد باشگاه لایپزیش به رئال، بارسا و بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در فصل جاری نمایش درخشانی داشته و یکی از بهترین تیم های اروپا به شمار می آید. تیم یولیان ناگلسمان هم در بوندسلیگا مدعی قهرمانی بوده و هم تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفته است که بی شک درخشش دایوت اوپامکانو یکی از دلایل اصلی این نتایج بوده است.

این مدافع 21 ساله که در سال 2017 به لایپزیش ملحق شده، مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته و حتی نشریات اسپانیایی خبر از علاقه رئال و بارسا به این بازیکن داده اند.

 

 

1493420

 

 

طبق گزارش امروز نشریه بیلد، باشگاه لایپزیش قصد ندراد اوپامکانو را به هر قیمتی از دست بدهد.

به طور مرتب شایعاتی در مورد علاقه بارسا، رئال، تاتنهام و آرسنال به اوپامکانو به گوش می رسد. حتی گفته شده بایرن زودتر از سایر باشگاه ها با این بازیکن به توافق قطعی رسیده است. ستاره ای که تا 2021 با لایپزیش قرارداد دارد و باشگاه یا باید همین تابستان با رقمی اندک او را واگذار کند یا فصل بعد، او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر خواهد شد.

در شرایطی که روند تمدید قرارداد به بن بست خورده، مدیر ورزشی لایپزیش به بیلد گفت:« اوپامکانو برای باشگاه اهمیت بالایی دارد. او یکی از بازیکنان موثر ماست و قصد نداریم به هر قیمتی او را از دست بدهیم. هیچ باشگاهی بهترین بازیکنانش را ارزان نمی فروشد.»

 

لایپزیش برای فروش اوپامکانو 60 میلیون یورو می خواهد اما با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد او باقیمانده و نیز شرایط بد اقتصادی باشگاه ها پس از شیوع کرونا بعید است هیچ تیمی حاضر به پرداخت این مبلغ شود.

 

 

1490693

دیدگاه‌ها