کد خبر : 1682248 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:51 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبینی یوفا به پایان کرونا و شروع مجدد لیگ ها

الکساندر چفرین رئیس یوفا معتقد است که به زودی شاهد بازگشت فوتبال و از سرگیری این ورزش محبوب خواهیم بود.

خوشبینی یوفا به پایان کرونا و شروع مجدد لیگ ها

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، فوتبال در بیشتر نقاط دنیا تعطیل شده و زمان از سرگیری آن نامشخص است. امروز اعلام شد که بوندسلیگا احتمالا از 10 روز دیگر ادامه خواهد یافت و در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس نیز اراده بر از سرگیری لیگ هاست. پرتغالی ها هم امروز خبر از بازگشت فوتبال دادند اما در بلژیک، هلند و فرانسه، فصل با وجود هشدارهای یوفا، رسما نیمه تمام مانده است.

 

 

1492506

 

 

الکساندر چفرین رئیس یوفا نسبت به بازگشت فوتبال و زندگی به شرایط عادی خوشبین است. او در این رابطهگفت:« مردم جهان ویروس کرونا را شکست می‌دهند. اکنون شاهد حساسیت جهانی به این بیماری هستیم و چنین شرایطی کاملاً بی‌ثبات است.

فوتبال به همه انرژی مثبت می دهد و تا زمانی که این ورزش باز نگردد، مردم این احساس که شرایط طبیعی بر جهان حاکم شده را باور نخواهند کرد. به زودی فوتبال خوب قدیمی باز می‌گردد. می‌خواهیم فوتبال خیلی زود به ورزشگاه‌ها بازگردد، اما این تصمیم بیش از هر چیز بستگی به دولت‌ها دارد.»

 

 

1437423

 

 

رئیس یوفا ادامه داد:« با رعایت دستورالعمل‌‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگران، امکان بازگشت زودتر فوتبال به میدان وجود دارد. اکنون سیاست برای فوتبال تصمیم می‌گیرد و ما نقشی نداریم. البته یوفا در این راستا با فدراسیون‌های عضو و لیگ‌های اروپا برای بازگشت تیم‌ها به تمرینات گروهی و آغاز رقابت‌ها مذاکره می‌کند. پرتغالی‌ها اولین کشوری بودند که به طور رسمی بازگشت خود را به فوتبال رسانه‌ای کردند. انتظار می‌رود بوندس‌لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری‌ آ و لالیگا نیز تصمیم مشابهی را بگیرند. در فرانسه و هلند نیز پایان یافتن بازی‌ها یک ضرورت داشت. در کشوررهای دانمارک و لهستان نیز از پایان ماه می بازی‌ها شروع خواهند شد.

فوتبال برای مدت‌‌زمان کوتاهی تغییر می‌کند. فوتبال از جنگ و همه‌گیری بیماری در امان ماندپ ولی به زودی شاهد فوتبال خوب قدیمی خواهیم بود.»

 

دیدگاه‌ها