کد خبر : 1682629 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 22:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت رئیس یوفا از شروع مجدد بوندس‌لیگا

رئیس یوفا با حمایت از تصمیم آلمان برای شروع مجدد بوندس‌لیگا گفت از سر گیری بوندس‌لیگا اتفاقی بزرگ و تصمیمی مثبت بوده است.

حمایت رئیس یوفا از شروع مجدد بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا از تصمیم آلمان برای شروع مجدد لیگهای فوتبال این کشور از تاریخ 27 اردیبهشت حمایت کرده و گفت این تصمیم آلمانی‌ها اتفاقی بزرگ و تصمیمی مثبت بوده است.

 

درحالیکه باشگاه‌های آلمانی بی‌صبرانه منتظر شروع مجدد مسابقات دو لیگ اول فوتبال این کشور هستند، نگاه دنیای فوتبال به آنها دوخته شده است. همه لیگهای فوتبال در قاره‌های مختلف حالا با علاقه منتظر شروع بوندس‌لیگا هستند تا با الگوگیری از این لیگ بتوانند برای خود به راه‌حل دست پیدا کنند.

 

1495088

 

چفرین، رئیس یوفا در این باره گفت:" اینکه مقامات آلمانی موافقت کرده‌اند که بوندس‌لیگا می‌تواند از سر گرفته شود خبر بسیار خوبی است. این تصمیم بزرگ و مثبتی است که می‌تواند خوشبینی را به مردم برگرداند".

 

رئیس یوفا در ادامه صحبتهایش در این باره گفت:" این تصمیم نتیجه دیالوگ سازنده و محتاطانه بین مقامات فوتبالی و سیاستمداران است. من مطمئنم آلمان برای همه ما نمونه بی‌نظیری خواهد شد و به ما نشان خواهد داد که برای بازگشت فوتبال باید چه اقداماتی انجام داده و در چه مسیری حرکت کنیم. ما باید بتوانیم فوتبال را با همه هیجان، احساسات و غیر قابل پیش‌بینی بودنش، به زندگی‌مان برگردانیم. برای همه کسانی که در این تصمیم دخالت داشته‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها