کد خبر : 1682275 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 20:03 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه عجیب یووه و عدم صحبت درباره وضعیت دیبالا

باشگاه یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد که بلیز متویدی و دانیله روگانی به طور کامل بهبود یافته اند و مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهند داشت.

بیانیه عجیب یووه و عدم صحبت درباره وضعیت دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان یوونتوس امروز بعد از دو ماه در کمپ تمرینی این باشگاه حاضر شدند تا بعد از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی دوباره تمرینات خود را از سر بگیرند.

 

در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا مشخص شد که تست کرونای ستاره جوان یوونتوس یعنی دانیاله روگانی مثبت شده است. بعد از این بازیکن ایتالیایی دو ستاره دیگر بیانکونری یعنی پائولو دیبالا و بلیز متویدی نیاز به کرونا مبتلا شدند.

 

 

1469923

 

 

باشگاه یوونتوس اما امروز در بیانیه ای پیرامون وضعیت بازیکنان خود صحبت کرد. این باشگاه در این بیانیه اعلام کرد که بلیز متویدی و دانیله روگانی به طور کامل بهبود یافته اند و مشکلی برای حضور در تمرینات نخواهند داشت؛ نکته عجیب بیانیه منتشر شده این است که در آن پیرامون وضعیت پائولو دیبالا هیچ اظهار نظری انجام نشده تا به شایعات پیرامون مثبت شدن تست کرونای این ستاره آرژانتینی بازهم دامن زده شود.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که اخیراً شایعات در رابطه با مثبت شدن تست کرونای جدید دیبالا توسط نامزد این بازیکن تکذیب شده بود.

دیدگاه‌ها