کد خبر : 1682331 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:12 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیامک نعمتی به شایعات

جدایی و معاوضه‌ام در پرسپولیس کذب محض است

هافبک پرسپولیس نسبت به شایعات شکل گرفته در طول تعطیلات در خصوص جدایی یا معاوضه‌اش در این تیم واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

جدایی و معاوضه‌ام در پرسپولیس کذب محض است

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی که با ثبت گل صعود سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان جزو بازیکنان خاطره ساز پرسپولیس برای هواداران محسوب می‌شود، این روزها تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد تا برای ادامه لیگ آماده شود. در این بین طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره آینده او شکل گرفته که جدی‌ترین آن مربوط به حضورش در شهرخودرو به واسطه بدهی پرسپولیس به این باشگاه و همچنین پیشنهاد ژاپنی‌اش است. او در گفتگو با ورزش سه به این شایعات پاسخ داده است.

 

فکر می‌کردی تعطیلاتی که روزهای اول ایجاد شد و داستان ویروس کرونا به اینجا کشیده شود و این همه مدت تمرینات و مسابقات فوتبال تعطیل شود؟


نه واقعاً فکرش را نمی‌کردم موضوع آنقدر جدی باشد و مدت طولانی به این شکل بخواهد بازی‌ها و تمرینات را دچار تعطیلی کند. از همان روزهای اول که تعطیلی ایجاد شد قرار بر این بود که 15 فروردین شرایط به حالت قبل برگردد و مسابقات از سر گرفته شود ولی ماجرا به قدری جدی شد که هنوز هم خبری از شروع تمرینات و مسابقات نیست و معلوم نیست قرار است چه اتفاقی بیافتد و چه خواهد شد.

 

البته این تعطیلی برای تو چندان بد نشد و با توجه به مصدومیتی که داشتی فرصت بهبودی پیدا کردی و به نظر می‌رسد برای ادامه فصل آماده باشی.


بله این تعطیلی برای مصدومیت من خیلی خوب بود و دوران نقاهتم را به طور کامل پشت سر گذاشتم ولی اینطور نیست که آماده باشم چرا که من هم مثل سایر بازیکنان مدت‌هاست تمرینات جدی و گروهی نداشتم و بدنم در شرایط بازی نیست و از این جهت نمی‌شود گفت خوب است و آماده‌ام. از لحاظ مصدومیت برایم خوب بود ولی به هر حال اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند قطعاً فرصتی برای بدنسازی لازم داریم تا به شرایط بازی برسیم.

 

 در این مدت حرف و حدیث درباره تو زیاد بود و یکی از آنها مربوط به احتمال فروش تو به شهرخودرو در ازای طلب این باشگاه از پرسپولیس بود. خودت چیزی در این خصوص شنیدی و اینکه کلا نظرت در این مورد چیست؟


بله من هم در رسانه‌ها این موضوع را خواندم و برایم عجیب بود چرا که اصلاً چنین بحثی مطرح نبود و قرار نبود چنین اتفاقی بیافتد و نمی‌دانم این مطالب را از کجا می‌آورند و می‌نویسند چرا که نه باشگاه پرسپولیس  قصد فروش من را داشت و نه خودم قصد جدایی داشتم و دارم و همانطور که گفتم این‌ مسائل به دروغ مطرح شد و اصلاً ارتباطی با واقعیت نداشت.

 

 این روزها باشگاه درگیر مشکلات مالی و البته اختلافات مدیریتی است، فکر میکنی تا چه زمانی بتونید این وضعیت و وعده ها را تحمل کنید؟


بله مشکلات مالی که دیگرش هستیم خیلی زیاد است. ما هنوز بخش قابل توجهی از قرارداد فصل قبل‌مان را طلبکار هستیم و مقدار زیادی از پاداش‌ها هم به ما پرداخت نشده و از طرفی دریافتی‌های امسال ما هم نسبت به آن چیزی که در قرارداد آمده خیلی عقب‌تر است. وعده‌هایی از سوی باشگاه به ما داده شده که هنوز موعدش نرسیده و نمی‌دانم که عملی می‌شود یا نه ولی امیدوارم هرچه زودتر پول تزریق شود و بخشی از مطالبات ما پرداخت شود چرا که خیلی از ما بازیکنان متاهل هستیم و زن و فرزند داریم و درآمدی هم به جز فوتبال نداریم. در این اوضاع اقتصادی که در وضعیت کرونا بدتر هم شده مشکلات زیادی برای بازیکنان وجود دارد که امیدوارم رفع شود. این را هم می‌دانیم که مشکلات اقتصادی جامعه باعث شده اکثر باشگاه‌ها خصوصاً پرسپولیس دچار مشکل شوند ولی به هرحال ما هم زندگی داریم.


 ماجرای مربوط به بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و سه امتیاز آن که با حکم کمیته انضباطی و استیناف به شما داده شد همچنان داغ است. خیلی‌ها بازهم بحث حمایت‌های خاص از پرسپولیس را مطرح کرده‌اند. نظرت در این باره چیست؟


بحث بازی با سپاهان که دیگر واضح بود و همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و کمیته انضباطی هم همه مسائل را بررسی کرد و حکم داد و کمیته استیناف هم رایش را صادر کرد و نظر کمیته انضباطی را تایید کرد و فکر می‌کنم دیگر جای صحبت در مورد آن بازی باقی نمانده است. این حرف و حدیث‌ها هم طبیعی است و فکر می‌کنم دلیلش موفقیت و بالانشینی ماست و هر تیمی که بالا باشد و بقیه نتوانند به آن برسند سعی می‌کنند به این شکل تخریبش کنند. به هر حال ما با اختلاف زیادی در صدر جدول قرار داریم و تا 70-80 درصد راه قهرمانی را رفتیم و اگر بازی‌ها ادامه پیدا کند به آن خواهیم رسید و اگر هم بازی‌ها تعطیل شود باید ما را قهرمان اعلام کنند و بعد از آن باید روی قهرمانی‌های بعدی تمرکز کنیم.

 


اما بحث‌هایی هم درباره لغو بازی‌ها و عدم اعلام نام پرسپولیس به عنوان قهرمان هم شکل گرفته است.


وقتی تیم‌ها می‌دانند امسال نمی‌توانند به جام قهرمانی برسند می‌گویند مسابقات تعطیل شود. ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم و کاری کردیم که با رقبا 10 امتیاز فاصله ایجاد کنیم. به نظرم تعطیلی لیگ اصلا درست نیست. یادتان باشد ما هم می‌گوییم جان مردم از همه چیز مهمتر است اما اگر قرار است مسابقات تعطیل شود باید پرسپولیس را قهرمان لیگ اعلام کنند. ما دوست داریم فصل ادامه پیدا کند تا با ادامه مسابقات به چهارمین عنوان قهرمانی برسیم.

 

 از این مسائل که بگذریم، این روزها و در تعطیلی مسابقات خیلی‌ها سراغ بازی‌های قدیمی و دیدن دوباره آنها رفته‌اند. در دوران قرنطینه کدام فوتبال قدیمی را دیدی و خیلی از آن لذت بردی؟


من زیاد بازی قدیمی نگاه نکردم و فقط بازی خاطره‌انگیز ایران - استرالیا را دیدم که خیلی برایم لذت بخش بود و خاطرات شیرین آن روزها برایم زنده شد که یک جورهایی کل ایران شاد بودند و به خاطر آن بازی و آن صعود خاطره‌انگیز جشن گرفتند.

 

 در حال حاضر چه تصوری از آینده خودت و پرسپولیس داری و دوست داری به کجا برسی؟


من از ابتدا با هدف پیشرفت به پرسپولیس آمدم و می‌دانستم این تیم می‌تواند سکوی پرتاب من باشد و روزهای خوبی را هم در این تیم داشتم و بهترین خاطرات دوران بازی من رقم خورد. متاسفانه امسال به علت مصدومیت زیاد نتوانستم در خدمت تیم باشم و آنطور که باید و شاید کمک کنم ولی امیدوارم در سال 99 این نبودنم را جبران کنم و بازی‌های خوبی برای پرسپولیس به نمایش بگذارم و کنار این تیم به جام‌های بیشتری برسم. خواسته بعدی‌ام هم رسیدن به لباس تیم ملی و کمک به تیم ملی کشورم است که امیدوارم این اتفاق هم به زودی برایم رخ دهد.

 

بحث زیادی درباره حضور تو در فوتبال خارج از ایران هم شکل گرفته، درباره آن توضیح می‌دهی؟


یک پیشنهاد از باشگاه ژاپن به دستم رسید ولی من به آنها اعلام کردم با پرسپولیس قرارداد دارم. صادقانه بگویم اگر با پرسپولیس قرارداد هم نداشتم تمام تمرکزم روی این تیم بود. پیشنهادی که از ژاپن رسیده بود مربوط به ایام قبل از کرونا بود و حتی قرار بود نمایندگان کشور ژاپن سفری به ایران داشته باشند تا یکی از بازی‌های تیم و من را ببینند. ضمن آنکه نماینده آن باشگاه می‌خواست با مدیران پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کند. البته به خاطر شرایط کرونا این اتفاق نیفتاد. ولی اگر قسمت باشد آنها بعد از حل و فصل شدن مشکلات کرونا با پرسپولیس دوباره وارد مذاکره خواهند شد.

 

 موضوع بعدی هم تیم پیکان است که تو و خیلی‌های دیگر را به فوتبال معرفی کرد و این روزها گزینه جدی سقوط است و خطرش را به شدت احساس می‌کند. نظرت در این مورد چیست؟


تیم پیکان تیم بزرگ و سازنده‌ای است که خیلی ها از جمله من از این تیم به فوتبال معرفی شدند و متاسفانه در حال حاضر رتبه خوبی در جدول ندارند و من هم به شدت از این موضوع ناراحتم. امیدوارم پیکان در ادامه بتواند با نتایج خوب خودش را در جدول بالا بکشد. من خودم تجربه سقوط با پیکان را داشتم و به لیگ یک رفتیم و مجدداً در این سطح از رقابت‌ها قهرمان شدیم و به لیگ برتر برگشتیم ولی امیدوارم پیکان امسال سقوط نکند.

دیدگاه‌ها