کد خبر : 1682437 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:03 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز تمرینات تیم ملی قطر در روزهای آینده

بازیکنان تیم ملی قطر قرار است تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر فیلیکس سانچز آغاز کنند.

آغاز تمرینات تیم ملی قطر در روزهای آینده

به گزارش "ورزش سه"، فیلیکس سانچز سرمربی تیم ملی قطر برنامه دو هفته ای را تدوین کرده تا بازیکنان تیم ملی قطر در گروه های جدا از هم و طبق پروتکل های سازمان بهداشت جهانی، تمرینات را آغاز کنند. هدف از تمرینات این است که آن ها همگام با تمرین در تیم های باشگاهی، کار در تیم ملی را هم انجام دهند تا در صورت اعلام تاریخ بازی های تیم ملی، آماده حضور در زمین مسابقه باشند.

 

بازیکنان تیم مصدوم البته مدتی است زیر نظر مربی بدنساز کار را پیش می‌برند. اولین اردوی کامل در ماه سپتامبر خواهد بود که بازی تدارکاتی نیز انجام خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهادی را در ماه 10 آوریل دریافت کرده که بازی های مقدماتی جام جهانی را در پاییز برگزار کند. در این صورت لیگ ها نیز در ماه شهریور برگزار می‌شوند.

 

انتظار می‌رود پدرو میگوئل بازیکن مصدوم تیم ملی قطر هرچه زودتر به زمین برگردد و در مقدماتی جام جهانی به میدان برود. او عمل جراحی اش را در لندن انجام داد. بسام الراوی ستاره تیم الدحیل نیز پای خود را به تیغ حراحان سپرد و حالا به زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز دارد. الهاجری و علی اسد نیز مصدوم هستند و ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارند.

دیدگاه‌ها