کد خبر : 1682469 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 21:21 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

موضع عجیب منچستر سیتی درباره فروش ستاره آلمانی

به نظر می رسد که باشگاه منچستر سیتی قصد ندارد با مبلغی پایین ستاره آلمانی خود یعنی لروی سانه را به فروش برساند.

موضع عجیب منچستر سیتی درباره فروش ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی لروی سانه در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به بایرن مونیخ قرار داشت اما مصدومیت بد موقع او باعث شد که این بازیکن حداقل چند ماه دیگر در جمع سیتیزن ها ماندگار شود.

 

 

1494771

 

 

تنها یک سال دیگر از قرارداد لروی سانه با منچسترسیتی باقی مانده و نشریات آلمانی گزارش داده‌اند که سران بایرن پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خود را برای جذب وینگر آلمانی ارائه داده‌اند که البته با استقبال سیتی روبرو نبوده است.

 

منچسترسیتی اما به نظر می‌رسد که چنین پیشنهاداتی برای سانه گوش نمی‌کند. آنها امیدوار هستند که این ستاره آلمانی بتواند فصل آینده خودش را به پپ گواردیولا ثابت کند و در این صورت امیدواری برای تمدید قرارداد نیز وجود خواهد داشت.

 

اخیراً باشگاه منچستر سیتی با توجه به استعداد و سن و سال سانه مبلغ ۱۴۰ میلیون پوند را برای این آلمانی تعیین کرده بود اما حالا با توجه به اینکه تنها یک سال تا پایان قرارداد بازیکن آلمانی باقی مانده، پرداخت چنین مبلغی از سوی هر باشگاهی غیرممکن خواهد بود. از طرف دیگر آسیب دیدگی شدید سانه نیز می تواند یکی دیگر از دلایل این موضوع باشد.

 

با این حال به نظر می‌رسد در صورتی که تیمی نتواند مبلغ مورد انتظار سیت را پرداخت کند، باشگاه انگلیسی این بازیکن را به فروش نخواهد رساند و حتی ترجیح می دهد که به جای فروش در ازای دریافت پول کم، بازیکن را به شکل رایگان از دست بدهد.

 

 

1473698

دیدگاه‌ها