کد خبر : 1682510 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 09:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

رازوویچ گزینه جانشینی پیرمرد آلمانی 

پایان کار شفر در بن یاس با 6 برد و 8 باخت

سرمربی تیم الظفره امارات به عنوان گزینه اصلی جانشینی وینفرد شفر که بنا به نظر مدیران بن یاس قراردادش تمدید نخواهد شد مطرح است.

پایان کار شفر در بن یاس با 6 برد و 8 باخت 

به گزارش" ورزش سه" به نقل از البیان امارات،فوک رازوویچ سرمربی صربستانی تیم الظفره امارات اصلی ترین نامزد جانشینی وینفرد شفر در تیم بن یاس است که قراردادش در این ماه به پایان خواهد رسید و باشگاه اعلام کرده که قصد تمدید آن را ندارد. 


براساس منابع موثق باشگاه بن یاس بعد از اینکه نام رازوویچ را در بین گزینه هایش قرارداد تماس هایی را با او برقرار  کرده است.سرمربی صرب قراردادش در پایان فصل تمام می شود. به نظر می رسد او مشکلی برای پایان داده به قرارداد خود با الظفره ندارد ظرف روزهای آینده تکلیف این انتقال مشخص خواهد شد.

 

 

1494973

 


 اما وینفرد شفر در حالی از سمت خود برکنار شد که در 19 بازی روی نیم بن یاس نشست تنها6 برد ، 5 مساوی و 8 باخت به دست آورد که نتایج خوبی برای این تیم و سرمربی باتجربه آلمانی اش به حساب نمی آیند. 


موضوع جالب این است که شفر چند روز قبل در مصاحبه ای با رسانه های اماراتی از تمایلش برای هدایت تیم ملی امارات صحبت کرده بود که باید دید آیا این مرد باتجربه می تواند به این هدفش برسد!

دیدگاه‌ها