کد خبر : 1682511 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 10:08 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بی نتیجه مذاکره با مهاجم مطرح اسپانیایی

پیشنهاد سنگین نگردو و پاسخ منفی النصر امارات

مذاکرات آلووارو نگردو مهاجم اسپانیایی و تیم النصر امارات بای تمدید قرارداد به دلیل پیشنهاد مالی جدید این بازیکن به بن بست رسید.

به گزارش" ورزش سه" به نقل از البیان امارات، منابع خبری اطلاع داده اند که مهاجم اسپانیایی درخواست کرده که علاوه بر 2.5 میلیون یورو در هر فصل ، امتیارات مالی مضاعفی داشته باشد ضمن این که این قرارداد کمتر از دو فصل نباشد و اگر او در 75 درصد مسابقات حضور داشته باشد این قرارداد به طور خودکار تمدید می شود.

 

 

1494975

 


همچنین براساس این گزارش نگردو همچنین با تمدید قراردادش برای مدت سه ماه تا ماه آگوست که به دلیل شیوع کرونا در مسابقات تعویق افتاد موافقت نکردکه این موضوع مذاکرات طرفین را پیچیده تر کرد.


یک منبع اصلی در باشگاه النصر با تاکید براینکه یک پیشنهاد متناسب با سن و سال این بازیکن به او ارائه شده گفت درصد قابل توجهی از مبلغ قرارداد نگردو نسبت به اولین قراردادش کاهش داشته است. او افزود:" ما پیشنهاد خوبی به نگردو ارائه دادیم اما او از طریق وکیل خود با پیشنهادات بزرگی که شامل امتیازات مالی مضاعف است به ما پاسخ داد. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر ما نمی توانیم از پس این پیشنهاد بربیاییم و به نظر می رسد این پایان مذاکرات باشد. ما به خدمات نگردو متعهد هستیم اما نمی توانیم به همه درخواست ها پاسخ مثبت بدهیم."

 

نگردو که در آگوست تولد 35 سالگی اش را جشن می گیرد در اولین فصل حضورش در النصر در 19 بازی 17 گل زد اما امسال در 17 بازی تنها 8 گل زده است.

 

دیدگاه‌ها