کد خبر : 1682562 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 14:35 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

جنجالی ایجاد کردند که من ... 

حاج‌رضایی: بین شرافتم و فوتبال یکی را انتخاب کردم

کارشناس مطرح فوتبال ایران در مصاحبه ای از مدت ها دوری خود از فوتبال گفت. او ی گوید این دوری خودخواسته حفاظت از شرافت وی بوده است.

حاج‌رضایی: بین شرافتم و فوتبال یکی را انتخاب کردم

به گزارش "ورزش سه"، امیر حاج رضایی، کارشناس مطرح فوتبال ایران مدت هاست که در هیچ برنامه  تلویزیونی حضور پیدا نکرد. او در این باره گفت: دقیقا 13 ماه است که از فوتبال دور هستم و در برنامه ای تلویزیونی حضور پیدا نکردم. این دوری کاملا خودخواسته بود. 

 

حارج رضایی درباره آغاز این دوری از تلویزیون گفت: این موضوع از یک شبی آغاز شد که من در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کردم و پس از آن هم متاسفانه مسائلی به وجود آمد که من باید انتخاب می کردم، شرافتم و یا عشق به فوتبال که طبیعتا من هم شرافتم را انتخاب کردم.  

 

او در این باره ادامه داد: ببینید 65 سال با فوتبال زندگی کردن یک عمر طولانی است و اکنون با شما صحبت می کنم نه قصد لوس کردن خودم را دارم و نه می خواهم مظلوم نمایی کنم. من در بخش پایانی عمرم هستم و باز هم تلاش می کنم که با شرافت زندگی کنم. من همیشه سعی کردم همینطور زندگی کنم اما طبیعا دیگران باید درباره من قضاوت کنند که در حفظ شرافتم موفق بودم یا خیر؟

 

حاج رضایی درباره عادل فردوسی پور هم نظر جالبی دارد. او درباره این مجری و برنامه ساز تلویزیونی گفت: باید به عادل ادامه احترام کنم و می خواهم بگویم عادل فرزانه ای است که مانند آب جاری بود و در مسیر خود بدون هیچ چشمداشتی همه را سیراب می کرد. 

 

او ادامه داد: حالا خطاب من به خود عادل است که امیدوارم این مصاحبه را ببیند این است که من چیزی ندارم که بابت این دوری به او بدهم اما او خوب می داند که من چه عشقی به او دارم. من چیزی ندارم به او بدهم جز بخش کوتاهی از شعر سیدعلی صالحی و این را به عادل عزیز تقدیم می کنم:

 

نامه ام باید کوتاه باشد

ساده باشد

بی حرفی از ابهام و آیینه 

از نو برایت می نویسم 

حال همه ما خوب است اما تو باور نکن

دیدگاه‌ها