کد خبر : 1682567 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 14:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

به روایت ویکتوریا میهایلوویچ

"سینیشا، پدرم"؛ داستان مبارزات میهایلوویچ با سرطان

ویکتوریا فرزند نخست سینیشا میهایلوویچ، روایت مبارزه پدرش با بیماری سرطان را در کتابی با عنوان "سینیشا، پدرم" گردهم آورده است.

"سینیشا، پدرم"؛ داستان مبارزات میهایلوویچ با سرطان

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته بود که اعلام شد سینیشا میهایلوویچ ستاره سابق فوتبال صربستان و باشگاه های اینتر و لاتزیو که سرمریبیگری بولونیا را برعهده داشت، به بیماری سرطان مبتلا شده است.

 

 

1495029

 

 

یک سال بعد، شرایط او بسیار بهتر شده اما روزها و ساعات دلهره آوری را پشت سر گذاشته است. حضور او در تمرینات با وجود حالش بدش و سپس بستری شدن در بیمارستان و نظارت بر تمرین از راه دور، لحظات احساسی فراوانی را برای فوتبال دوستان رقم زد.

میهایلوویچ تا جایی که می توانست در بازی ها حاضر می شد و از روی نیمکت تیمش را هدایت می کرد. او به احترام خبرنگاران، در نشست های خبری نیز حضوری فعال داشت.

داستان یک سال گذشته مبارزه او با سرطان، توسط دخترش ویکتوریا به صورت یک کتاب و از تاریخ 19 می در دو نسخه چاپی و دیجیتالی عرضه خواهد شد.

برای ویکتوریا 19 جولای 2019 یک روز فراموش نشدنی است. او می گوید که هرگز 19 جولای را تا زنده است، فراموش نخواهد کرد. همان روزی که پدرش زنگ زد و خبر از بیماری سرطان خود داد.

 

 

1490809

 

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:« بلافاصله پس از صرف شام و در تاریخ 19 جولای که تا زنده هستم فراموشش نخواهم کرد، تلفن مادرم زنگ خورد و آن طرف خط، پدرم بود. پدرم، خدایم و او برای مادرم توضیح می داد که پس از تب و خستگی ضعیف، آزمایشاتی داده بود و حالا مشخص شده که به سرطان مبتلا شده است. مردی که تا پیش از آن، پادل(ورزشی شبیه به تنیس) بازی می کرد، می دوید، تیمش را تمرین می داد، فوتبال بازی می کرد و اصلا مریض نبود. همه اینها نه سال ها و سال ها پیش که تنها سه روز پس از آن نشانه های لعنتی بیماری اتفاق افتاده بود.»

 

دیدگاه‌ها