کد خبر : 1682588 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 17:15 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

سسک فابرگاس پاسخ کورتوا را داد

هافبک سابق بارسلونا اظهارنظر تیبو کورتوا در مورد قهرمانی بارسا را نادرست خواند.

سسک فابرگاس پاسخ کورتوا را داد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که تیبو کورتوا سنگربان رئال در مصاحبه با تلویزیون بلژیک در مورد احتمال قهرمان اعلام شدن بارسلونا با نیمه تمام ماندن لالیگا گفت که این یک تصمیم غیرمنصفانه خواهد بود چرا که رئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا، یک مساوی و یک پیروزی کسب کرد و نشان داد که تیمی بهتر نسبت به کاتالان هاست.

اظهارنظر کورتوا با واکنش کیکه ستین سرمربی بارسا روبرو شد و حتی نشریه اسپورت هم با تیتر تند "چرا خفه نمی شوی؟"، به کورتوا پاسخ داد.

 

 

1494833

 

 

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا در مصاحبه با تی وی ای و در واکنش به حرف های تیبو کورتوا گفت:« هر کسی از تیم خودش دفاع می کند و این طبیعی است. موناکو به دلیل نیمه تمام ماندن لوشامپیونا، شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را از دست داد؛ در حالی که فاصله امتیازی ما بسیار اندک بود. در اسپانیا هم اگر لالیگا نیمه تمام بماند، طبیعی است که تیم صدرنشین یعنی بارسا قهرمان اعلام شود. در فرانسه هم کسی تمایل به نیمه تمام ماندن لیگ نداشت ولی دلایلی اجتناب ناپذیر برایش وجود داشت.»

 

 

1493980

 

 

علاقه رئال به جذاب ادواردو کاماوینگا هافبک رن:« کاماوینگا کیفیتی باورنکردنی دارد و فوق العاده بازیکن قدرتمندی است. اصلا به نظر نمی آید تنها 17 سال داشته باشد و فراتر از سنش بازی می کند.»

 

 

دیدگاه‌ها