کد خبر : 1682610 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 19:40 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

اولین صحبتهای کومان بعد از جراحی قلب

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند که عمل جراحی قلب را پشت سر گذاشته می‌گوید بهبود کامل پیدا کرده و احساس می‌کند کاملا سالم است.

اولین صحبتهای کومان بعد از جراحی قلب

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند که روز یکشنبه به دلیل ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شده و سپس تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت می‌گوید بهبود کامل پیدا کرده و احساس سلامت کامل می‌کند. کومان البته می‌گوید مشکلی که با ناراحتی قلبی برایش پیش آمده شوکه‌کننده بوده.

 

1495068

 

روز یکشنبه رسانه‌های هلندی اعلام کردند رونالد کومان که در خیابانهای شهر آمستردام مشغول دوچرخه‌سواری بوده به دلیل درد شدید در ناحیه قفسه سینه به بیمارستان منتقل شده و آنجا تحت عمل جراحی قلب قرار می‌گیرد. بعد از آن ایجنت او اعلام کرد که کومان در وضعیت پایدار قرار دارد و حالا خود رونالد کومان که از بیمارستان مرخص شده برای اولین بار از وضعیت خود صحبت کرده است.

 

کومان در توییتر خود نوشت:" چند روز قبل اتفاقی افتاد که شوک بزرگی بود. چه برای خودم و چه برای خانواده و دوستانم. خوشبختانه دکترها فورا دست به کار شده و فوق‌العاده عمل کردند. من از آنها سپاسگزارم. آدم وقتی با چنین اتفاقی مواجه می‌شود فروتن می‌شود".

 

سرمربی تیم ملی هلند و مدافع سابق بارسلونا در ادامه نوشت:" ابراز احساسات مردم واقعا برایم لذت‌بخش بوده. به خاطر همه پیامهای زیبایی که از مردم و باشگاه‌های سابقم دریافت کردم سپاسگزارم. در حال حاضر کاملا سلامت هستم. یعنی با قدرت کامل به کارم ادامه خواهم داد و به محض اینکه توپ دوباره به گردش در بیاید سر کارم خواهم بود. متشکرم و به زودی می‌بینم‌تان".

 

 

دیدگاه‌ها