کد خبر : 1688172 | 18 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

کومان: مربی‌گری در بارسلونا آرزوی من است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید آرزویش مربی‌گری در باشگاه بارسلونا است.

کومان: مربی‌گری در بارسلونا آرزوی من است

به گزارش "ورزش سه"،  رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند می‌گوید آرزویش مربی‌گری در باشگاه بارسلونا است و همیشه نیم‌نگاهی به نیمکت این تیم داشته و خواهد داشت. کومان در عین حال می‌گوید در حال حاضر همه تمرکزش را به وظیفه فعلی‌اش در تیم ملی هلند معطوف کرده.

 

بعد از اخراج ارنستو والورده از بارسا، شایعاتی درباره منصوب شدن کومان به جای او مطرح بود اما در ماه ژانویه، سرانجام کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا معرفی شد. کومان که در گذشته سابقه بازی در بارسلونا را داشته چندی پیش اعلام کرد در قراردادش با تیم ملی هلند بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد بعد از رقابتهای یورو2020 نارنجی‌پوشان را به مقصد نوکمپ ترک کند. البته رقابتهای جام ملتهای اروپا بعد از اپیدمی کرونا به مدت یک سال به تعویق افتاده است.

 

1456942

 

کومان که ماه گذشته میلادی یک عمل جراحی قلب را پشت سر گذاشته در گفتگو با رادیو کاتالونیا گفت:" قبلا هم بارها توضیح داده‌ام که یک بار از باشگاه بارسلونا با من تماس تلفنی گرفتند. ولی من می‌خواستم به وعده‌ام با تیم ملی هلند وفادار بمانم. آن موقع فکر می‌کردم جام ملتهای اروپا همین تابستان برگزار می‌شود. در حال حاضر از شرایط خودم و تیم ملی هلند راضی‌ام و این برایم از هر چیز دیگری مهم‌تر است. هیچکس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد".

 

سرمربی تیم ملی هلند گفت:" در قرارداد من بندی وجود دارد که اجازه می‌دهد بعد از رقابتهای یورو، تیم ملی را ترک کنم ولی الان وقت فکر کردن به این مساله نیست. همه می‌دانند مربی‌گری در بارسلونا آرزوی من است. امیدوارم در آینده فرصت رسیدن به این آرزو را پیدا کنم. ولی این بستگی به موفقیت شما به عنوان مربی دارد. یک مربی برای هدایت تیمی مثل بارسا به تجربه خیلی زیادی نیاز دارد".

 

 

دیدگاه‌ها