کد خبر : 1682615 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 20:00 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

او حالا دیگر قصد رفتن ندارد

خرابی فاکس باعث شد دخیا یونایتدی بماند!

مربی سابق داوید دخیا در منچستریونایتد می‌گوید او به دلیل مشکل داشتن با لوئیس فن‌خال قصد پیوستن به رئال مادرید را داشته ولی حالا مصمم به ماندگار شدن در یونایتد است.

خرابی فاکس باعث شد دخیا یونایتدی بماند!

به گزارش "ورزش سه"، مربی سابق دروازه‌بانهای منچستریونایتد، اریک استیل، می‌گوید داوید دخیا سنگربان اسپانیایی این تیم در دوران سرمربی‌گری لوئیس فن‌خال، به دلیل مشکلاتی که با او داشته به دنبال ترک باشگاه و پیوستن به رئال مادرید بوده. استیل می‌گوید دخیا اما حالا مصمم به ماندگار شدن در یونایتد است و دین هندرسون، دروازه‌بان جوان یونایتدی نمی‌تواند فعلا برای او مشکل بزرگی درست کند.

 

1495071

 

دخیا در دوران فن‌خال تا یک قدمی ترک یونایتد و پیوستن به رئال مادرید پیش رفت و بعدها اعلام شد مشکل در دستگاه فاکس باعث شده او نتواند در آخرین روز نقل و انتقالات به این تیم اسپانیایی ملحق شود. مربی دروازه‌بانهای سابق یونایتد می‌گوید دخیا که از سال 2019 یک قرارداد جدید 4ساله با شیاطین سرخ امضا کرده به آن وفادار خواهد ماند.

 

اریک استیل در این باره گفت:" در دوران فن‌خال ما می‌دانستیم دخیا چرا می‌خواهد برود. آنها با هم نمی‌ساختند و آنطور نمی‌شد ادامه داد. اگر به خاطر اتفاقی که در روز آخر نقل و انتقالات افتاد نبود، دخیا گلر رئال مادرید شده بود".

 

مربی سابق گلرهای منچستریونایتد در ادامه گفت:" دخیا از هوادارها یا باشگاه ناراحت نبود و کاملا مشخص بود که از چیزی در پشت پرده ناراحت است. ولی حالا وضعیت فرق کرده. دخیا این روزها خنده به لب دارد، باشگاه در حال پیشرفت است و من هیچ دلیلی نمی‌بینم که دخیا بخواهد یونایتد را ترک کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها