کد خبر : 1682687 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 13:48 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خدمت سربازی ستاره کره‌ای تاتنهام(عکس)

سون هیونگ مین با کامل کردن دوره آموزش نظامی خود در کره جنوبی موفق شد خدمت وظیفه خود را به پایان برساند.

پایان خدمت سربازی ستاره کره‌ای تاتنهام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام که با استفاده از فرصت بوجود آمده در نتیجه تعطیلی لیگ برتر به دلیل اپیدمی کرونا به کشورش کره جنوبی بازگشته بود تا دوران آموزشی سربازی اجباری را پشت سر بگذارد، این دوره را کامل کرده و گواهینامه پایان خدمت وظیفه را دریافت کرد.

 

1495177

 

سون روز اول اردیبهشت به پادگان تنفگداران دریایی کره جنوبی در جزیره ججو وارد شد تا دوره سه هفته‌ای آموزش نظامی را پشت سر بگذارد. رسانه‌های کره‌ای اعلام کردند او در این دوره عملکرد عالی داشته و در میان هم دوره‌ای‌هایش از 157 نفر به عنوان نفر پنجم به این دوره خاتمه داده است. گفته شده که به خصوص امتیاز تیراندازی سون بالا بوده.

 

1495178

 

مراسم پایان دوره آموزشی به صورت نظامی و دور از چشم رسانه‌ها برگزار شد ولی رسانه‌ها گزارش دادند که هزاران نفر از هواداران او بیرون پادگان منتظر ایستاده بودند.

 

1495180

 

خدمت سربازی اجباری در کره جنوبی 21ماهه است ولی سون به دلیل اینکه در سال 2018 به عنوان بازیکن تیم ملی فوتبال این کشور مدال طلای بازی‌های آسیایی را بدست آورده بود طبق قانون از خدمت سربازی معاف شده بود. ولی بر اساس قانون کره در صورت معاف شدن هر جوان کره‌ای از سربازی، او همچنان باید دوران آموزش نظامی را پشت سر بگذارد. سون البته طبق قانون باید تا سال 2023 چندین بار به کره بازگشته و در کارهای عام‌المنفعه خدمت کند تا در نهایت بتواند کارت معافیت از خدمت خود را دریافت کند.

 

دیدگاه‌ها