کد خبر : 1682739 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 18:46 | 20.7K بازدید | 1 دیدگاه

سعادتمند: تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم

بحث درخواست احمد سعادتمند بابت حقوق 15 میلیون تومانی این روزها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است.

سعادتمند: تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم

احمد سعادتمند پیرامون خبر درخواست حقوق 15 میلیون تومانی که این روزها به یکی از حواشی مهم در باشگاه استقلال تبدیل شده است و اظهارات امروز خلیل زاده در این مورد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان گرامی باید به اطلاع برسانم در جلسه هیات مدیره بنده تقاضای حقوق ۱۵ میلیونی ندادم، بلکه جناب منزوی که به بنده لطف داشتند فرمودند حقوق مدیرعامل قبلی ۲۵ میلیون تومان هست و شما هم طبق قانون و عرف باید ۲۵ میلیون تومان دریافت کنید. اما بنده عرض کردم طبق قانون تجارت، حقوق پایه مدیر عامل از ۱۵ میلیون شروع می شود و با کسر ۱.۵ میلیون تومان مالیات و بیمه جمعا می شود ۱۳.۵ تومان که من هم کمترین مبلغ را یعنی همان ۱۳/۵ میلیون تومان را نوشتم.


مدیرعامل استقلال در ادامه گفت: بنده در مورد اظهارات جناب خلیل زاده باید عرض کنم  من خدا را در همین ایام عزیز شاهد می‌گیرم نه تقاضایی دادم نه به دنبال حقوق حتی ۱۳.۵ میلیونی هستم و خدا را شکر آن قدری دارم که نیازی به این حقوق نباشد و در واقع بنده دقیقا ۱۱.۵ میلیون تومان کمتر از مدیر محترم قبلی قرارداد بستم؛ چرا که ایشان از شهرداری و باشگاه حقوق می گرفتند که حق ایشان خیلی هم بیشتر بود ولی بنده دیگر حقوقی از وزارت ورزش دریافت نمی کنم.


احمد سعادتمند در پایان گفت: به تمامی هواداران این نوید را می‌دهم که برای شادی شما به استقلال آمدم و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنم من آمده‌ام تا در کنار شما هواداران میلیونی، استقلال را به آرامش برسانیم و دست تک تک شما را به گرمی می فشارم و به شما می گویم تاکنون در مقابل بدخواهان استقلال سکوت کردم، همان کسانی که خود را حامی استقلال می دانند ولی ضربات جبران ناپذیری که مردم از آنها آگاه هستند به استقلال وارد کردند اما از این پس مجبورم به خاطر شما اسنادی را افشا کنم تا دست حامیان پوشالی استقلال رو شود. استقلال با شما هواداران زنده است و برای شما قلب این تیم میلیونی می تپد. من برای اعتلای نام استقلال می جنگم و خدا را شکر در این مدت خیلی کوتاه کارنامه ما مشخص است که چه اتفاقات مثبتی در استقلال روی داده است. من در کنار شما و بازیکنان جنگجو و متعصب استقلال این تیم بزرگ را به جایگاه واقعی اش می رسانیم.

 

دیدگاه‌ها