کد خبر : 1682772 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

اریک تن هاگ

مسی دیگر نتوانست مثل دوران پپ بدرخشد

اریک تن هاگ سرمربی آژاکس می‌گوید لیونل مسی از زمان ترک بارسلونا توسط پپ گواردیولا، دیگر به اندازه روزهای مربی‌گری او در بارسا خوب نبوده است.

مسی دیگر نتوانست مثل دوران پپ بدرخشد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن هاگ، سرمربی هلندی آژاکس آمستردام می‌گوید لیونل مسی از زمانی که پپ گواردیولا در سال 2012 بارسلونا را ترک کرده دیگر به اندازه دوران حضور او در بلوگرانا خوب نبوده است. مسی در سالهای حضور پپ در بارسا به عنوان سرمربی موفق شد چهار سال پیاپی فاتح توپ طلا شود.

 

گواردیولا در سال 2008 به عنوان سرمربی بارسا انتخاب شد و در دوران چهار ساله حضورش، موفقیت‌های بزرگی با بلوگرانا بدست آورد که از جمله آنها می‌توان به سه قهرمانی لالیگا، دو قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ اشاره کرد. مسی هم در این دوره موفقیت انفرادی فوق‌العاده‌ای داشت و چهار بار فاتح توپ طلا شد. مسی در آخرین فصل حضور گواردیولا از نظر گلهای زده در لالیگا هم به رکورد خود رسید و در 37 بازی برای بارسا 50 گل به ثمر رساند.

 

1495314

 

اریک تن هاگ حالا می‌گوید مسی در دوران گواردیولا بازیکنی در خدمت تیم بوده ولی در دوره مربی‌های بعدی نتوانسته در سطح آن سالها بدرخشد. او در این باره گفت:" مسی آن زمان هم یکی از رهبران بارسا بود ولی در عین حال برای تیم کار می‌کرد و در نتیجه درخشان ظاهر می‌شد. مسی بعد از گواردیولا دیگر هیچوقت نتوانسته به اندازه دوران او خوب باشد".

 

سرمربی هلندی در ادامه صحبتهایش گفت:" بارسلونا در سالهای اخیر نتوانسته در اروپا موفقیت‌های زیادی بدست بیاورد. البته مسی هنوز هم عالی است ولی گاهی هم در سطح پایین‌تری ظاهر می‌شود. او دیگر هرگز مثل دوران گواردیولا نبوده. پپ مربی جسوری است و شجاعت پیش‌گام بودن و دست زدن به ابتکارات را دارد".

 

1495315

 

 

 

دیدگاه‌ها