کد خبر : 1682785 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:23 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات خانگی بیشتر تفریح هستند؛

کشاورز: از هم‌تیمی بودن با مایکل اسین لذت می‌برم!

پیمان کشاورز می‌گوید: در آذربایجان برای خروج از خانه باید از طریق سامانه SMS اعلام کنیم و همچنین باید تمرینات خاصی را در خانه پشت سر بگذاریم.

کشاورز: از هم‌تیمی بودن با مایکل اسین لذت می‌برم!

به گزارش ورزش سه، پیمان کشاورز مدافع - هافبک ایرانی یکی از ایرانی های شاغل در لیگ آذربایجان است. او پیراهن تیم سبایل را برتن می‌کند که مایکل اسین را هم در اختیار دارد. کشاورز که سابقه عضویت در تیم های تبریزی نظیر تراکتور و گسترش فولاد را نیز داراست، در گفتگو با خبرنگار ما اظهارات جالبی داشته و به سوالات پاسخ داده است:

 

* زندگی در عمان بسیار سخت بود


او درباره حضور در لیگ عمان و آذربایجان اظهار داشت: من پارسال در یک تیم عمانی بودم، آنجا زندگی خیلی سخت بود و از نظر فرهنگی و زبانی خیلی مشکل داشتم. بعد که آقای عباس سرخاب سرمربی تیم ما شدند واقعا شرایط بهتر شد، این که شما در یک کشور غریب هم‌زبان داشته باشید خیلی خوب است. اما قرارداد که تمام شد تصمیم گرفتم به آذربایجان بیایم و الان خیلی از این تصمیم راضی ام و اینجا را مثل کشور خودم می‌دانم.

 

* امکانات فوتبال آذربایجان از ایران بهتر است


کشاورز همچنین در مورد تیم خود توضیح داد: اسم تیم ما سبایل است، نظم خیلی خوبی دارد و پرداختی هم به موقع است. طبیعی است که از نظر امکانات باشگاه از ایران بالاتر است و بستری که فدراسیون فوتبال آذربایجان فراهم کرده باعث این موضوع شده. آن ها بازیکنان خوبی نظیر اسین را به کشورشان آورده‌اند و تلاششان این است که بتوانند از تجربیات بازیکنان بزرگ استفاده کنند و از تیم های پایه بازیکنان بسازند.

 

1495321

 

* خروج از خانه با اس ام اس ممکن است!


وی راجع به زندگی در آذربایجان همراه با کرونا توضیح داد: اینجا مشکلی با زبان ندارم و بهتر است. کرونا هم یک چیز جهانی است که باعث شده تا در قرنطینه باشیم. اما خوشبختانه با تدبیری که اینجا صورت گرفت، ما اینجا یک سازمان اس‌ام‌اس داریم که برای خروج از خانه باید اجازه بگیریم و الان ۲۰ روزی است که با تیم تمرینات آنلاین را پشت سر می‌گذاریم اما خودمان هم می‌دانیم این‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا تمرین پرفشار. خودم البته تلاش می‌کنم از نظر وزنی خودم را آماده نگه دارم.

 

* منتظرم فصل به پایان برسد


هافبک - مدافع ایرانی درباره تصمیمش برای فصل آینده نیز عنوان کرد: من ۲۴ ساله‌ام و قراردادم آخر این فصل تمام می‌شود اما اصلا نمی‌توان در این باره چیزی گفت چون معلوم نیست بازی ها انجام بشود یا نه. باید صبر کنیم ببینیم این فصل چطور تمام می‌شود.

 

1495323

 

* تراکتور تیم محبوبم است ولی...


بازیکن سابق تراکتور و گسترش فولاد در مورد چشم انداز آینده خودش هم توضیح داد: تراکتور تیم شهر خودم است و از بچگی آن را دوست داشتم. باعث افتخارم است که برای تراکتور بازی کنم ولی خوشحال می‌شوم از این پنجره‌ای که به رویم باز شده استفاده کنم و این یک سکوی پرتابی برایم باشد که به آن تیم ها بروم و نام شهر و کشورم را در آنجا مطرح کنم.

 

* تلاش میکنم از تجربیات اسین بهره ببرم


پیمان کشاورز با اشاره به حضور آسین ستاره سابق چلسی در تیمش گفت: باعث افتخار هر بازیکنی است که کنار مایکل اسین بازی کند، بازیکنی که سال ها در سطح اول فوتبال اروپا بوده و کارنامه پرباری دارد. من از حضور در کنار او بسیار خوشحالم و تلاش میکنم که از تجربیات او استفاده کنم و یک انگیزه‌ای در من ایجاد کرده که عملکرد بهتری در تیم داشته باشم.

 

دیدگاه‌ها