کد خبر : 1682806 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:00 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا حیدری نیامد، چرخه انتخابی بررسی شد

سنگین وزن های کشتی آزاد در فدراسیون(عکس)

دو تن از قهرمانان سابق جهان و المپیک امروز به دعوت فدراسیون در جلسه با علیرضا دبیر شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر بحث تدوین چرخه انتخابی برای تیم های ملی کشتی آزاد به سوژه اصلی خبرنگاران حوزه کشتی تبدیل شده و حاشیه هایی هم در پی داشته است. در ابتدا بحث قهر کردن غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در اعتراض به این چرخه مطرح شد و سپس شایعه محمد بنا دست به دست چرخید.


فدراسیون کشتی هم برای اینکه این طرح را کارشناسی تر و بدون حرف و حدیث به تصویب برساند، امروز از 3 تن از قهرمانان جهان و المپیک دعوت کرده بود تا در نشستی به بررسی چرخه انتخابی تیم ملی بپردازند.


این نشست با حضور عباس جدیدی و علیرضا رضایی قهرمانان المپیک و جهان در کشتی آزاد، رئیس فدراسیون و مسئولان انستیتو کشتی برگزار شد، اما علیرضا حیدری که با وجود دعوت فدراسیون در جلسه حاضر نشده بود، نظرات خود را به صورت مکتوب در سه صفحه به علیرضا دبیر ارائه داد و در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.


فدراسیون کشتی در نظر دارد با دعوت از کارشناسان و افراد خبره، نسبت به بررسی چرخه انتخابی اقدام نماید تا در نهایت این طرح با انجام تغییرات لازم نهایی و برای رقابت های پیش رو اجرایی شود.

 

1495348

 

1495349

 

1495350


باید دید علیرضا دبیر و همکارانش در نهایت چه طرحی را برای انتخاب ملی پوشان در راه رسیدن به المپیک توکیو ارائه می دهند؛ طرحی که به نظر می رسد متفاوت نسبت به گذشته باشد.

دیدگاه‌ها