کد خبر : 1682838 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 13:50 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

7 سال برای رفع نواقص زمان داریم

زادمهر:باید از پروژه میزبانی جام ملت ها حمایت کنیم

ملی پوش سابق فوتبال ایران و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از جام ملت ها اقدام هوشمندانه و درستی است که می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

زادمهر:باید از پروژه میزبانی جام ملت ها حمایت کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زادمهر در این خصوص گفت:اعلام آمادگی ایران برای میزبانی جام ملت ها یکی از اقدامات مثبت و درستی است که به اعتقاد من باید مورد حمایت قرار بگیرد. جامعه فوتبال لازم است از این حرکت حمایت کند و نهایت استفاده را ببرد. 


وی ادامه داد: در واقع این یک چشم انداز مناسب برای رفع کمبودها و نواقص موجود در ورزش و فوتبال کشور است.  ما قدرت اول فوتبال آسیا هستیم ، چرا نباید میزبان این مسابقات باشیم؟


زادمهر در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد:بدون شک ما نواقص و مشکلاتی خصوصا از نظر امکانات داریم اما 7 سال زمان کمی نیست و بالاخره باید یک زمانی به فکر پیشرفت و تغییر شرایط باشیم.در این مدت می توان با طرح و برنامه کارشناسی پیش رفت و طبق استانداردها امکانات مورد نیاز را ایجاد کرد. 


این پیشکسوت ارزنده فوتبال در پایان اضافه کرد: ای کاش سال ها پیش اقدام می کردیم و می توانستیم این میزبانی را خیلی زودتر به دست بیاوریم. به عقیده من همه اهالی فوتبال و حتی جامعه ورزش باید از این طرح حمایت کنند. زمانی که یک اتفاق و حرکت خوبی آغاز می شود باید به دنبال استفاده مناسب از آن باشیم.

دیدگاه‌ها