کد خبر : 1682874 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 16:33 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی:

از اینتر متنفرم؛ ملو و بالوتلی بدترین بدترین هایند

جورجو کیه لینی مدافع یوونتوس در کتاب خود به نام "من، جورجو" عنوان کرد که از اینتر متنفر است و دو بازیکن نیز برایش جزو بدترین هایی هستند که کنارشان بازی کرده است.

از اینتر متنفرم؛ ملو و بالوتلی بدترین بدترین هایند

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه لینی سال هاست که ستاره خط دفاعی یوونتوس است و در تیم ملی ایتالیا نیز بازی های درخشانی از او دیده ایم.

هفته آینده کتاب جدید او به نام "من، جورجو" عرضه خواهد شد و در آن به نکات جالبی اشاره کرده است. بخشی از عواید این کتاب صرف امور خیریه خواهد شد.

 

 

 

Giorgio Chiellini explains wanting to 'slap' Mario Balotelli over ...

 

 

در بخشی از این کتاب او از دو هم تیمی اش به عنوان بدترین بدترین ها یاد کرده است. کیه لینی در مصاحبه با لارپوبلیکا گفت:« دو بازیکن به معنای واقعی کلمه من را ناامید کردند و تمام چیزهایی که در کتاب نوشته ام را تایید خواهم کرد. بالوتلی شخصیتی منفی دارد و برای تیم ارزشی قائل نیست. در جریان جام کنفدراسیون های برزیل 2013،  از او هیچ خیری به تیم نرسید و واقعا سزاوار یک سیلی بود. 

همان زمان برخی او را بین 5 مهاجم برتر دنیا می دانستند ولی از نظر من، او بین 10 تا 20 مهاجم برگزیده هم جایی نداشت.

 

 

Chiellini diz que bateria em Balotelli e que Felipe Melo é ´o pior ...

 

 

از بالوتلی بدتر می توانم به فیلیپه ملو(مدافع برزیلی سابق یووه و اینتر) اشاره کنم. او دیگر بدترین بدترین هاست. من نمی توانم تابع افرادی باشم که برای دیگران احترامی قائل نیستند. کسانی که دوست دارند همیشه بر خلاف جهت شنا کنند و متضاد باشند. در اطراف او، همیشه احتمال تنش و زد و خورد وجود داشت. همان زمان به سران باشگاه گفتم که ملو شخصیت تنفربرانگیزی است. 

من بیمار نیستم و نیازی به مطرح کردن این مسائل برای جلب توجه ندارم. مشکل با بالوتلی هنگام مقابله با برشا(تیم فعلی بالوتلی)؟ من بهترین دوست خیلی ها نیستم ولی اگر نیاز به صحبت با آنها باشد، انجام خواهم داد. این دو تمام محدودیت ها را پشت سر می گذاشتند.»

 

 

1451610

 

 

اینتر:« بله از لحاظ ورزشی از اینتر متنفرم و به این اعتراف کرده ام اما در 99.5 درصد مواقع وقتی با بازیکنان اینتر برخورد می کنیم، همیشه چیزی برای خندیدن پیدا می شود. وقتی مصدوم بودم، پیغامی از خاویر زانتی(مدیر اجرای اینتر) دریافت کردم که واقعا برایم ارزشمند بود. اینکه رقیب برای تان آرزوی سلامتی و بهبودی می کند.»

 

 

دیدگاه‌ها