کد خبر : 1683314 | 23 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

رفتار ماریو بالوتلی در تمرینات زشت بود!

همبازی سابق ماریو بالوتلی در لیورپول از رفتار او در تمرینات به عنوان رفتاری زشت یاد کرده و می‌گوید از اینکه بالوتلی به او ترجیح داده می‌شده عصبانی بوده.

رفتار  ماریو بالوتلی در تمرینات زشت بود!

به گزارش "ورزش سه"، ریکی لمبرت، مهاجم سابق لیورپول و همبازی ماریو بالوتلی در این تیم با انتقادی بی‌سابقه از این ستاره ایتالیایی از رفتار او در جریان تمرینات به عنوان رفتاری زشت یاد کرده و می‌گوید از اینکه در آن زمان بالوتلی به او ترجیح داده می‌شده به شدت عصبانی بوده.

 

1495852

 

ریکی لمبرت در سال 2014 از ساوتهمپتون به تیم محبوبش لیورپول پیوست و در فصل بعدی در این تیم با ماریو بالوتلی ایتالیایی همبازی بود. بالوتلی هم تابستان قبل در انتقالی پر سر و صدا از آث میلان به لیورپول آمده بود و او و لمبرت باید در خط حمله جای خالی لوئیس سوارز که به بارسلونا ملحق شده بود را پر کنند.

 

لمبرت در صحبتهای جنجالی خود درباره بالوتلی گفت:" من وقتی به تیم شهر زادگاهم لیورپول برگشتم آدم دیگری بودم. یعنی به شدت حرفه‌ای‌‌تر شده بودم. اوایل همه چیز خوب بود و من چند گل هم زدم ولی بازیکنان لیورپول هنوز در شوک از دست دادن لوئیس سوارز بودند و تلاش برای پر کردن جای خالی او خیلی سخت بود. چیزی که همه چیز را بدتر کرد این بود که برندن راجرز بالوتلی را آورد و او را به من ترجیح داد. راستش را بخواهید خیلی عصبانی شده بودم و اصلا درک نمی‌کردم".

 

1495854

 

مهاجم سابق لیورپول در ادامه گفت:" نحوه تمرین کردن او و حرکاتش واقعا زشت بود. او بیرون از زمین پسر خیلی خوب و دوست داشتنی است ولی اخلاق و رفتارش در زمین تمرین اصلا خوب نیست. او کثیف بازی می‌کرد. من بازیکنانی مثل او را قبلا دیده بودم ولی آنها آنقدر خوب بودند که بشود این رفتارشان را تحمل کرد ولی او اینطور نبود".

 

 

دیدگاه‌ها