کد خبر : 1682950 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

شروع تمرین اتلتیکو بدون بازیکن کرونایی

باشگاه اتلتیکو مادرید اولین جلسه تمرین خود بعد از قرنطینه را برگزار کرد درحالیکه لودی بازیکن این تیم که به کرونا مبتلا شده در این جلسه تمرینی غایب بود.

شروع تمرین اتلتیکو بدون بازیکن کرونایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکو مادرید دیروز اولین جلسه تمرینی خود بعد از تطیلی فعالیت‌های فوتبالی به دلیل اپیدمی کرونا را برگزار کرد. این در حالی است که تایید شده نتیجه تست کرونای رنان لودی، بازیکن برزیلی این تیم مثبت بوده است.

 

1495481

 

بازیکنان اتلتیکو مادرید دیروز به مجموعه تمرینی این تیم آمده و از طرف کادر فنی و مسئولین باشگاه مورد استقبال قرار گرفتند. ولی لودی در این تمرین غایب بود. این مدافع 22ساله برزیلی به گزارش مارکا فاقد علائم کرونا است ولی با توجه به مثبت شدن آزمایش او، فعلا در خانه خواهد ماند و بعد از منفی شدن تست کرونایش اجازه حضور در مجموعه تمرینی اتلتیکو را پیدا خواهد کرد.

 

1495483

 

باشگاه اتلتیکو مادرید درباره وضعیت سلامت لودی یک توییت منتشر کرده و در آن نوشت:" رنان لودی از خانه خود به شما سلام می‌کند. به زودی در زمین بازی می‌بینم‌تان".

 

1495484

 

لودی در فصل جاری در تیم دیگو سیمئونه یک بازیکن فیکس بوده و در  هر  20 بازی اتلتیکو در لالیگا به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است.

 

بازیکنان اتلتیکو دیروز با حضور در مجموعه تمرینی این تیم در چند زمین چمن به تمرین پرداختند و به این ترتیب قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

 

1495485

 

دیدگاه‌ها