کد خبر : 1682912 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:47 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای اتلتیکومادرید و اینتر درباره کاوانی

اکیپ مدعی شد که احتمالاً قرارداد ادینسون کاوانی با پاری‌سن‌ژرمن تمدید خواهد شد.

خبر بد برای اتلتیکومادرید و اینتر درباره کاوانی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن، بهترین گلزن تاریخ این باشگاه یعنی ادینسون کاوانی به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شد و در ابتدای فصل بیشتر بازیهای تیم فرانسوی را از روی نیمکت تماشا کرد.

 

وضعیت بد کاوانی در پاری سن ژرمن باعث شد که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی به گوش برسد. این ستاره اروگوئه ای تا آستانه انتقال به اتلتیکومادرید نیز پیش رفت و حتی مادر این بازیکن از علاقه پسرش برای پیوستن به تیم اسپانیایی پرده برداشت اما با این حال چنین انتقالی نهایی نشد تا کاوانی در فرانسه باقی بماند.

 

 

1493170

 

 

در بازی‌های اخیر پاریسن ژرمن و پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، ادینسون کاوانی جای خود را در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن از ایکاردی پس گرفته بود تا نشان دهد که هنوز هم برای درخشش در تیم پاریسی انگیزه های زیادی دارد. حالا و در همین رابطه اکیپ مدعی شده بر خلاف انتظار این امکان وجود دارد که مهاجم اروگوئه ای بعد از پایان قراردادش پاری سن ژرمن را ترک نکند و در این تیم بماند. بر این اساس به نظر می‌رسد که مذاکرات نیز برای تمدید قرارداد بین دو طرف شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها